چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/مصاحبه-رستم نژاد معاونت آموزش

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد به طلاب جهادی اطمینان داد،برای انتخاب درس در سال آینده با آنان همکاری خواهد شد تا با مشکلی رو به رو نشوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رستم نژاد، حرکت جهادی طلاب را یک وظیفه و فضیلت عنوان کرد و اظهار داشت: خدمت جهادی طلاب در کمک به بیماران کرونایی یک جهاد با نفس است.

وی خدمت طلاب جهادی را آبرویی برای حوزه های علمیه دانست و خاطر نشان کرد: ما در جلسات به طلاب جهادی افتخار می کنیم و آنان را دست پرورده حوزه های علمیه و شاگردان مکتب اهل بیت علیه السلام معرفی می کنیم.

معاون آموزش حوزه های علمیه حرکت جهادی را، کاری بار ارزش عنوان کرد که قابل ارزش گذاری نیست و اظهار کرد: غبطه می خوریم که به جهت مشغله ها توفیق خدمت نداریم.

وی با ابراز امیدواری نسبت موفقیت طلاب جهادی در دست یابی به درجات علمی گفت: ان شاء الله طلاب جهادی به برکت تقوایی که دارند و بر اساس آیه وَاتَّقُوا اللَّهَ ۖ وَیُعَلِّمُکُمُ اللَّهُ به درجات علمی دست خواهند یافت.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد نسبت به همکاری آموزش حوزه های علمیه با طلاب جهادی به جهت عدم شرکت در دروس و امتحانات عنوان کرد: طلاب جهادی، بیماران کرونایی و کسانی که با دلایل موجه امتحان نداده اند، فرصت دارند در آزمون های مرداد ماه و شهریور ماه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه برخی در این فرصت ها نیز ممکن است موفق به شرکت در امتحانات نشوند اظهار کرد: این طلاب می توانند در امتحانات ارتقایی که در سال تحصیلی برگزار می شود، شرکت کنند.

معاون آموزش حوزه های علمیه اطمینان داد: برای انتخاب درس در سال آینده با آنان همکاری خواهد شد تا با مشکلی رو به رو نشوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha