جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس خواستار بکارگیری طلاب با رزومه تحصیلی و تهذیبی در امر پرورش و تربیت دانش آموزان شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی، صبح امروز در نشست مشترک با مدیرکل آموزش و پرورش فارس که به میزبانی آموزش و پرورش برگزار شد، رفع چالش های پیش روی همکاری این دو نهاد را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: ظرفیت های خوبی از لحاظ نیروی انسانی در حوزه علمیه خواهران استان وجود دارد که باید از آنها استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه طلاب سرمایه ملی ما هستند و باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده کرد، افزود: شایسته است بکارگیری طلاب فارغ التحصیل در آموزش و پرورش به صورت منسجم و تثبیت شده باشد.

مدیر حوزه علمیه فارس در ادامه همچنین خواستار بکارگیری طلاب با رزومه تحصیلی و تهذیبی در امر پرورش و تربیت دانش آموزان شد.

اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در ادامه این جلسه به خلاء های عدم حضور طلاب در مدارس اشاره و بیان کرد: قطعا با به کار گیری طلاب در امر پذیرش دانش آموزان، زمینه رشد خواهران طلبه نیز در مدارس فراهم شده و با حضور آن ها در بستر آموزش و پرورش، جامعه نیز ترقی پیدا خواهد کرد.

وی در پایان بر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید و اظهار کرد: قطعا همکاری این دو نهاد فرهنگی به اجرای سند تحول بنیادین کمک کرده و تحولی در امر پرورش ایجاد می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha