یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیرکل اوقاف فارس

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس از برگزاری طرح نشاط معنوی خبر داد و گفت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه طرح نشاط معنوی در سال جاری به صورت مجازی و با استفاده از ظرفیت مبلغین برگزار می شود.

حجت الاسلام سید عباس موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، در خصوص اجرای طرح نشاط معنوی، اظهار داشت: این طرح یکی از کارویژه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه در سال‌های اخیر است که به منظور غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان در بقاع متبرکه اجرا می‌شود.

وی در ادامه افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا، در سال جاری شکل اجرای این برنامه کمی تغییر کرده و به جای حضور کودکان و نوجوانان در بقاع متبرکه، کلاس‌های آموزشی این طرح بر بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس با تأکید بر اینکه طرح نشاط معنوی به صورت مجازی در حال برگزاری است، تصریح کرد: برای اجرایی شدن این طرح از ۴۰ مبلغ که ۲۰ نفر از آنان از قم و مابقی در سطح استان هستند دعوت شده تا در برنامه های مجازی اعم از واتساپ، ایتا و اینستاگرام فعالیت های تبلیغی انجام دهند.

وی همچنین با بیان اینکه این طرح از از ۲۰ تیرماه آغاز شده و تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت، مطرح کرد: مدیریت تمام کانال های راه اندازی شده برای طرح نشاط معنوی در فضای مجازی بر عهده این ۴۰ مبلغ بوده است.

حجت الاسلام موسوی تأکید کرد: به منظور تأمین بخشی از محتوای لازم و پشتیبانی محتوایی، کانال‌هایی در فضای مجازی توسط بقاع متبرکه هر شهرستان ایجاد شده و محتوای مورد نیاز کانال‌ها توسط و مبلغین مدیریت و تأمین خواهد شد.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس، مبلغین با ارائه سخنرانی‌های کوتاه، برگزاری مسابقات مختلف و مشاوره مجازی در کانال بقاع متبرکه مسائل مختلف را به شرکت کنندگان در طرح آموزش می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha