جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/  نخستین نماز جمعه قزوین در سال ۱۳۹۹

حوزه/ قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس از اجرای برنامه های ترویج نماز به صورت مجازی در فارس خبر داد.

حجت الاسلام علی سقاچی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به اجرای برنامه های ترویج نماز، اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن استان فارس در وضعیت قرمز شیوع کرونا، تمام برنامه های ترویج نماز در فضای مجازی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه ۴۰ برنامه با موضوع نماز و خانواده در قالب نشست‌های مجازی ویژه اولیای دانش‌آموزان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: تهیه مجموعه ۱۰۰ قسمتی با عنوان «آرامش دل‌ها» ویژه خانواده‌ها توسط سید جواد بهشتی نیز از دیگر برنامه هایی است که در صدد برگزاری آن هستیم.

قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس عنوان کرد: مجموعه ۱۹۴ قسمتی با عنوان «نکته‌های ناب» مشتمل بر تفسیر نماز ویژه مربیان و معلمان توسط حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی آماده شده است که به‌صورت ضبط تصویری ۴ تا ۷ دقیقه‌ای است که در اختیار کلیه معلمان قرار می‌گیرد تا از آن استفاده کنند.

وی همچنین از اجرای ۷۰ برنامه آموزشی نماز به‌صورت مجازی در قالب نشست‌های مجازی نماز ویژه دانش‌آموزان خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه ها برای اول مهر در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام سقاچی همچنین در پایان گفت: آموزش احکام ویژه پزشکان، پرستاران و بیماران را به‌صورت مجازی برگزار خواهیم کرد که از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ آماده پاسخگویی سؤالات احکام آنان هستیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha