پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ائمه جمعه فارس

حوزه/ امام جمعه شیراز بر لزوم هماهنگی ائمه جمعه فارس با ستاد مقابله با کرونا برای برگزاری برنامه های دهه ولایت و محرم و صفر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام در جلسه تکریم و ترویج فرهنگ غنی نماز که بصورت ویدئو کنفرانسی در استانداری فارس با حضور ائمه جمعه و فرمانداران شهرستان‌های فارس برگزار شد، اظهار داشت: ملاک برنامه‌ریزی‌های ما آن چیزی است که ستاد مقابله با کرونا اعلام می‌کند و همه تابع تصمیمات تخصصی در این زمینه هستیم.

وی در ادامه اضافه کرد: از ائمه جمعه استان تقاضامندم برای برگزاری برنامه های دهه ولایت و ایام محرم و صفر با مدیران ستاد مقابله با کرونا در شهرستان خود هماهنگ باشند.

نماینده ولی فقیه در فارس تصریح کرد: همه فعالیت‌های میدانی و ملاک برنامه‌ریزی‌های ما آن چیزی است که ستاد مقابله با کرونا اعلام می‌کند و همه ما تابع تصمیمات تخصصی و کارشناسی در این زمینه هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مورد نمازهای جمعه نیز طبق موازین بهداشتی، کسانی که حضورشان ریسک زیادی دارد نباید در نماز جمعه حاضر شوند، اما اصل اقامه نماز جمعه در مناطقی که ستاد کرونا مجوز صادر می‌کند، با رعایت موازین بهداشتی اقامه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha