دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین

حوزه/ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین از بهره برداری از فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی در دیدار مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین گفت: نبود مرکز فرهنگی دفاع مقدس در قزوین قابل قبول نیست و باید به همت مسئولان استانی، روند احداث این مرکز تسریع شود.

وی افزود: با تلاش ها و پیگیری‌های مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین، منابع مالی برای ساخت فاز نخست این پروژه بزرگ جذب شده و تعلل شهرداری قزوین در روند احداث پذیرفتنی نیست.

مدیر کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: شهدا حق بزرگی بر انقلاب دارند و امنیت و آسایش امروز جامعه مرهون خون صدها هزار ایثارگر و رزمنده است و باید دقت کنیم و اجازه ندهیم جانفشانی این عزیزان نادیده گرفته شود.  

در ادامه، امیر بهنام پیری، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قزوین بیان کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان قزوین به عنوان سمبل و نمادی در جهت معرفی دلاورمردی های رزمندگانی است که سالها با جان خود در مقابل استکبار جهانی ایستادند تا از میهن و انقلاب اسلامی دفاع کنند.  

وی ادامه داد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس می‌تواند مکانی مقدس جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جدید انقلاب باشد که بدانند برای ذره ذره این خاک چه فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی صورت گرفته است.  

 پیری در پایان ضمن قدردانی از پیگیری‌های مدیر کل دادگستری قزوین در موضوع روند ساخت این مرکز فرهنگی، خاطرنشان کرد: با توافق نامه‌ای که با حضور استاندار قزوین و مسئولان ذی‌ربط صورت گرفت، مقرر شد با توجه فروش زمینی که توسط اداره‌ کل راه و شهرسازی در اختیار این اداره‌کل قرار داده، شهرداری قزوین بعنوان کارفرما فاز نخست این پروژه مهم فرهنگی را در دهه فجر سال جاری به بهره برداری رساند

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha