پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
توسعه صحن مبارکه ی حضرت عقیله بنی هاشم (ع)

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت رقیه(س) برازجان از دیدار با نماینده عتبات عالیات استان بوشهر، گفت: طلاب خواهر برازجان با خرید هرکدام یک متر زمین، در توسعه صحن مبارک عقیله بنی هاشم(ع) مشارکت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، بگم کیان قائد، مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت رقیه (س) برازجان  در دیدار با حجت الاسلام سید هاشم موسوی نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر کرد با اشاره به طرح خرید و وقف قطعه ای زمین در صحن حضرت عقیله بنی هاشم در کربلا و مشارکت طلاب برازجان در طرح های پیشین ستاد بازسازی عتبات عالیات، گفت:  سال های گذشته طلاب در پروژه هایی مانند پروژه ساخت صحن حضرت زهرا(س) مشارکت داشتند و همچنین برای ساخت ضریح اهل بیت(ع) در کربلا نیز مشارکت هایی داشته اند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان ادامه داد: عشق به اهل بیت علیهم السلام زمینه ساز عشق به خداوند است و بزرگترین شعائرالهی همین حرم های مطهر است و بنا به گفته شهید حاج قاسم سلیمانی کاری که انقلاب می خواست انجام بدهد مجموعه ستاد بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق انجام داد.

حجت الاسلام سید هاشم موسوی نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان بوشهر نیز گفت: هم اکنون این ستاد در حال توسعه حرم آقا اباعبدالله الحسین(ع) است و صحن مبارک  حضرت عقیله بنی هاشم(ع) با زیر بنایی قریب به دو هزار متر در دست ساخت است و تاکنون تقریبا ۶۰ درصد کار پیش رفته است.

وی افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برای مشارکت عموم در ساخت صحن حضرت عقیله دو طرح را برنامه ریزی کرده است که یک طرح به صورت پرداخت ماهیانه ۲۰ هزار تومان به حساب عتبات عالیات در ۱۲ قسط می باشد و طرح دیگر ارائه وامی به مبلغ چهار میلیون تومان بدون نیاز به ضامن یا دست چک می باشد و همچنین این وام ها بدون هرگونه سود و تنها با ارائه کپی شناسنامه و کارت ملی ارائه می گردد.

نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان بوشهر افزود: همچنین در طرح وام چهار میلیونی، پس از اتمام اقساط وام، وقف نامه هایی نیز توسط ستاد عتبات عالیات و اداره اوقاف استان جهت ارائه به واقفین ارائه می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha