جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روز عرفه کربلا

حوزه/ استاندار بوشهر گفت: سلامت جامعه امری واجب است و با توجه به شرایط و وضعیت استان در مورد شیوع کرونا، برنامه های مربوط به دعای عرفه در استان با استفاده از فضای مجازی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر، صبح امروز در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: سلامت جامعه امری واجب است و با توجه به شرایط و وضعیت استان در مورد شیوع کرونا برنامه های مربوط به دعای عرفه در استان با استفاده از فضای مجازی برگزار شود.

استاندار بوشهر گفت: با تلاش ها و همکاری های مردم، از هفته گذشته روند ثابتی را در ابتلا به کرونا سپری می کنیم اما این وضعیت شکننده است و اگر پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنیم باز هم شاهد افزایش موارد ابتلا خواهیم بود.

وی افزود: اگر بانکها، ادارات و مراکز پیشخوان خدمات دولتی و سایر مراکز پروتکل های بهداشتی را رعایت نکردند پلمپ شوند و عواقب عدم رعایت پروتکل ها با مسئولان دستگاه های اجرایی است، چرا که سلامت و آرامش مردم برای ما در اولویت است.

گراوند افزود: اگر صاحبان مشاغل در میادین میوه و تره بار و بازار ماهی فروشان در استان پروتکل های بهداشتی را رعایت نکردند فرمانداران موظفند با همکاری دستگاه قضایی نسبت به پلمپ این اصناف اقدام کنند.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به شرایط و ویژگی های آیین‌های محرم در بوشهر که در محیط های سربسته انجام می شود یک کارگروه با مسئولیت معاون سیاسی استاندار و حضور ادارات اوقاف، تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی، راهکارهای لازم برای شیوه برگزاری آیین های محرم در بوشهر را بررسی و پیشنهاد دهند.

گراوند از تمدید محدودیت های کرونایی در استان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط استان در مورد شیوع کرونا، محدودیت های کرونایی در استان این هفته هم تمدید می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha