جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: تعرض جنگنده های متجاوز آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران را محکوم و وجدان تمام نهادهای حقوق بشری و مراکز نظارتی بر قوانین هوانوردی را به آن جلب می کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه خود نکاتی را به مردم و مسئولان توصیه کرد.

در این پیام آمده است: ستایش و سپاس بی کران به درگاه ایزد متعال و استغفار و توکل به پیشگاه خداوند رحمان و درود بی انتها بر پیامبر رحمت محمد مصطفی و سلسله آسمانی امامت و ولایت «علیهم السلام» و از خداوند کمال تقوا و حسن عاقبت برای همگان مسئلت می نمایم.

ماه ذی الحجه ماه توحید و عبادت، بندگی و ولایت می باشد. ماه ذی الحجه ماه کمال ایمان به خدا محوری در تمامی شئون زندگی است، ماهی پر از برکت و رحمت و معرفت و عرفان. امید دارم خداوند به همگان توفیق عبادت مرحمت کند و بار دیگر مراسم آسمانی حج با برطرف شدن بیماری کرونا و دیگر موانع برگزار گردد.

نکاتی چند در این جمعه گرانقدر به محضر مردم عزیز عرضه می دارم:

۱. سالروز شهادت امام محمد باقر «علیه السلام» را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» و همه مردم مسلمان تسلیت عرض می نمایم. آن امام سرآغاز احیای اسلام راستین در تاریخ پر فراز و نشیب اسلام است. خداوند در دنیا رهروی راه امامت توفیق فرماید و در آخرت مورد شفاعت ایشان قرار دهد.

۲. همه شما مردم عزیز و بزرگوار استان بوشهر را به مراعات دقیق و کامل توصیه های ستاد مبارزه با بیماری کرونا و نهادینه کردن فرهنگ بهداشت فردی و اجتماعی توصیه می نمایم. بی تردید سلامت و وجود هر یک از شما عزیزان بسیار ارزشمند و گرانقدر است. صمیمانه از کادر بهداشت و درمان و همه خدمتگزاران همیار به ویژه طلاب جهادی که در خدمت بیماران کرونایی هستند تشکر و قدردانی می نمایم.

۳. خدمت و رفع گرفتاری و مواسات یکی از آموزه های ادیان الهی به ویژه دین اسلام است. و به ویژه در شرایط سخت و گرفتاری سفارش و تاکید شده است. ضمن تشکر و قدردانی از همه نهادها و افرادی که در اجرای طرح مواسات در نوبت های قبل شرکت فعال داشتند، به همگان توصیه می کنم که در دور جدید کمک های مومنانه و مواسات که با نام «مواسات علوی و کمک های مومنانه» مزین شده است و در دهه امامت و ولایت از "عیدقربان تا عید غدیر" اجرا می شود شرکت کرده و به مستمندان و آسیب دیدگان اقتصادی بیماری کرونا خدمت کنند.

۴. پنجم مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه را گرامی می داریم. نماز جمعه یک هدیه خداوندی به جامعه ایمانی است که آثار و برکات بسیار عبادی - سیاسی و اجتماعی دارد و در متون فاخر دین به آن سفارش بسیار شده است. امیدوارم هر چه زودتر توفیق مجدد برگزاری این عبادت مهم الهی با رفع بیماری کرونا برای همگان حاصل شود و از تمامی ائمه محترم جمعه و ستادهای نماز جمعه در تمامی امور به ویژه در طرح کمک های مومنانه و رزمایش مواسات تشکر و قدردانی می نمایم.

۵. تعرض جنگنده های متجاوز آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در آسمان لبنان که منجر به مجروح شدن تعدادی از مسافران شد محکوم می کنیم و وجدان تمام نهادهای حقوق بشری و مراکز نظارتی بر قوانین هوانوردی را به آن جلب می کنم.

۶. پیشاپیش روز عرفه و عید قربان را تبریک گفته و تمامی مردم عزیز را به دعا و تضرع به درگاه خداوند متعال برای رفع گرفتاری ها به ویژه رفع بیماری کرونا و اعتلای اسلام و مسلمین و حوائج شخصی و رشد معنوی و تقرب الهی دعوت می نمایم.

خداوند در ظهور حضرت بقیه الله الاعظم «روحی فداه» تعجیل بفرماید و به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» طول عمر با عزت مرحمت نماید و به همه مردم عزیز توفیق عبادت و حسن عاقبت و صحت و سلامت عنایت بدارد.


«والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته»


صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha