سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نماز جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان به تجاوز آشکار جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ماهان اشاره کرد و گفت: تهاجم به هواپیمای مسافربری توسط آمریکا نشان داد، سردمداران آن ذاتا تروریست هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، در پیام مکتوب جمعه ۳ مرداد با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه در مرداد، اظهار داشت: نماز جمعه دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است که صیانت و حفظ منزلت آن بر همه ما لازم است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر لزوم توجه بر توان داخلی و بدعهدی های غرب، بیان کرد: تا زمانی که برخی متولیان امر، امید واهی به غرب دارند گره‌های اقتصادی باز نخواهد شد.

وی، سند همکاری ایران و چین را مبتنی بر منافع مشترک و حفظ منافع ملی عنوان کرد و گفت: کسانی که بدترین خیانت‌ها را به وطن نموده‌اند چگونه امروز نگران سند همکاری شده‌اند؟

امام جمعه همدان عامل اصلی بازدارنده در برابر دشمن متجاوز و مستکبر را ضربه متقابل دانست و خاطر نشان کرد: این حقیقت، هم عقلی است و هم تجربه تاریخی آنرا تایید می‌کند.

وی به تجاوز آشکار جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ماهان اشاره کرد و گفت: تهاجم به هواپیمای مسافربری توسط آمریکا نشان داد، سردمداران آن ذاتا تروریست هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha