جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مسئولان کشوری نباید تا زمان برداشتن تحریم‌ها و یا مشخص شدن رییس جمهور آینده آمریکا منتظر بمانند، بلکه باید با انجام برنامه ریزی دقیق و اتکا به توان نیروهای داخلی در جهت توانمند شدن کشور قدم بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به اقدامات مردمی و خصوصا جوانان در دوران کرونا، اظهار داشت: با وجود آنکه در ابتدای شیوع این ویروس با مشکلاتی در توزیع محصولات بهداشتی مواجه بودیم، اما با به میدان آمدن جوانان و نیروهای مردمی به جایی رسیدیم که این تجهیزات را به استان‌های دیگر صادر می‌کردیم.

وی افزود: در شرایط کرونایی، دولت با فراهم کردن شرایط تولید و نبود موانع و مشکلات بانکی، شاهد تولید محصولات مورد نیاز در استان و در کشور بودیم و باید گفت که به معنای واقعی کلمه جهش در عرصه تولید رقم خورد.

امام جمعه همدان با تاکید بر اهمیت حضور جوانان در میدان‌های مختلف، خاطرنشان کرد: اگر نوع نگاهی که در دوران کرونا وجود داشت را بتوانیم در عرصه شرکت‌های دانش بنیان ایجاد کنیم‌، موفقیت‌های خوبی را به دست خواهیم آورد.

وی با بیان اینکه دولت در عرصه فروش و بازاریابی باید تسهیل‌گری هایی را برای شرکت های دانش بنیان انجام دهد، مطرح کرد: در فضای امروز، کشوری می‌تواند خود را قدرتمند بخواند که دارای پیشرفت در عرصه علمی باشد و در کشور ما نیز این اتفاق با حضور جوانان در میدان رقم خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: مسئولان کشوری نباید تا زمان برداشتن تحریم‌ها و یا مشخص شدن رییس جمهور آینده آمریکا منتظر بمانند، بلکه باید با انجام برنامه ریزی دقیق و اتکا به توان نیروهای داخلی در جهت توانمندشدن کشور قدم بردارند.

حضور امام جمعه جوان همدان نوید حل مشکلات در این استان را می‌دهد

سورنا ستاری نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه فرهنگ غالب در جامعه در حوزه اشتغال نیازمند تغییر است، گفت: باید بتوانیم با ایجاد شرایط مناسب جوانان را برای کارآفرینی تشویق کنیم و توجه به استخدام در بین آنها کمتر شود.

وی با بیان اینکه اهالی هر منطقه نسبت به مشکلات و راه‌حل های منطقه خود از آگاهی بیشتری برخوردار هستند، مطرح کرد: باور ما بر این است که تفکرات و راهکارهای ما برای تهران و منطقه خودمان مناسب است و ساکنان هر منطقه با اولویت‌های خود بهتر آشنایی دارند و لذا باید از ظرفیت های استانی استفاده بهتری را ببریم.

معاون رییس جمهور با تقدیر از اقدامات امام جمعه همدان، عنوان کرد: حضور حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در استان همدان به عنوان شخصیتی جوان و با انگیزه این نوید را می‌دهد که شاهد حل مشکلات در این استان باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha