پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه بهمن

حوزه/ گستاخی‌ها جنگنده های آمریکایی برای هواپیمایی مسافربری ایرانی نشان از آن دارد که بازی دشمنی با ایران وارد مرحله جدیدی شده است که تلاش می‌کنند امنیت ملی ما را خدشه‌دار کنند، لذا انتظار می‌رود مقامات کشورمان نسبت به این گستاخی پاسخی در خور بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد،  حجت‌الاسلام رضا علیزاده در خطبه‌های نماز جمعه امروز بخش بهمن شهرستان ابرکوه در مصلای شهر مهردشت با اشاره به دیدار نخست‌وزیر عراق با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند که ایران هرگز جنایت آمریکا در ترور سردار سلیمانی را فراموش نخواهد کرد و قطعاً ضربه متقابل خواهد زد.

امام‌جمعه بخش بهمن خاطرنشان کرد: این ضربه متقابل یک برنامه جدید نیست، بلکه سابقه‌ای بیش از 40 سال در تاریخ انقلاب اسلامی دارد و از ضربت متقابل دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی در سال 57 گرفته تا ساقط کردن هواپیمای مدرن و بدون سرنشین آمریکا را شامل می شود.

وی ادامه داد: حضور آمریکا در هر جا موجب شرارت و فساد بوده که نمونه جنایت‌های آنان ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بود که در خاک عراق توسط آمریکا انجام شد و خودشان سریعاً به این جنایت اعتراف کردند، لذا شرارت آن‌ها در عراق، افغانستان و سوریه عیان است.

خطیب نماز جمعه بخش بهمن ابرکوه یادآور شد: مزاحمت جنگنده های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران نمونه‌ای از شرارت و گستاخی آن‌ها است و این اولین باری نیست که آمریکا و اسرائیل نسبت به ایران گستاخی و شرارت می‌کنند.

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: این گستاخی‌ها نشان از آن دارد که بازی دشمنی با ایران وارد مرحله جدیدی شده است که تلاش می‌کنند امنیت ملی ما را خدشه‌دار کنند، لذا انتظار می‌رود مقامات کشورمان نسبت به این گستاخی اخیر پاسخی در خور بدهند.

وی ابراز کرد: امروز در کنار دشواری‌های مضاعف معیشتی، دشمنان تلاش می‌کنند تا با فضاسازی‌های مسموم، بین مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کرده، بی‌اعتمادی درست کنند و مردم را در مقابل نظام قرار دهند. لذا منافقین پس از یک‌عمر فعالیت و ترور، اکنون مشغول بمب‌گذاری بر روی ذهن مردم هستند.

امام جمعه بخش بهمن ابرکوه افزود: دو مجموعه (مرکز اعتدال در عربستان و یگان سایبری منافقین در آلبانی) از مهم‌ترین مراکز دروغ سازی علیه جبهه مقاومت با محوریت ایران انقلابی هستند و بیش از دو هزار نفر منافقینی که در پادگان اشرف مشغول کشاورزی و چمن‌کاری و جدول‌سازی بودند، اکنون در فضای مجازی به طور مستمر مشغول فعالیت و جعل خبرهای دروغین هستند.

حجت الاسلام علیزاده تأکید کرد: دشمنان شایعه‌ساز برنامه‌هایی برای این روزها و روزهای آینده کشور از تخریب لنگرگاه ثبات و اقتدار نظام یعنی ولایت‌فقیه گرفته تا تشدید نارضایتی و بی‌اعتمادی مردم و همچنین تضعیف و کوچک نمایی اقدامات مؤثر دستگاه‌هایی چون قوه قضائیه یا اقدامات راهبردی مثل توافق ایران و چین و تدارک دیده‌اند و تلاش دارند مشکلات کشور را به قطع مذاکره و ارتباط با آمریکا پیوند بزنند.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha