جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 910848
۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
توطئه‌های بشارت‌آمیز

حوزه/ نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) در یادداشتی نوشت؛ انقلاب اسلامی از میان دریایی از توطئه‌های رنگارنگ و سهمگین متولد شد که هرکدام به‌تنهایی می‌توانست هر حرکت اجتماعی را نابود و هر کشوری را در گرداب خود غرق نماید. اما «توطئه‌ها» با «امامت» امام و «استقامت» امت به «عامل پیشران» انقلاب و کشور مبدل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره)، در یادداشتی با طرح این سؤال که «آیا انقلاب اسلامی تاب مقاومت در برابر تهدیدها، تحریم‌ها و توطئه‌های متوالی جاری را دارد؟»، نوشت: معتقد هستم در جستجوی «جواب جامع» این سؤال و به جهت پرهیز از خطا در تحلیل، عنصر ایمان به غیب و قطعیت جریان سنت‌های الهی دو شاخصه اصلی می‌باشند.

یکی از ویژگی‌های عبرت‌آموز انقلاب اسلامی «جریان مداوم» سنت الهی «نصر» و «حمایت» از این انقلاب در برابر توطئه‌های مستمر شیاطین در چهل سال اخیر بوده است.

الحق که انقلاب اسلامی ذات قدسی عجیبی دارد! و بر مبنای همین سنت‌ها و قوانین الهی تا کنون در مقابل تهاجمات بی‌وقفه نه‌تنها سر خم ننموده بلکه قوی‌تر گردیده و تهدیدها را هم تبدیل به فرصت نموده است!

اساساً باید گفت انقلاب اسلامی از میان دریایی از توطئه‌های رنگارنگ و سهمگین متولد شد که هرکدام به‌تنهایی می‌توانست هر حرکت اجتماعی را نابود و هر کشوری را در گرداب خود غرق نماید.

اما نکته مهم و مورد تأکید این است که «توطئه‌ها» با «امامت» امام و «استقامت» امت به «عامل پیشران» انقلاب و کشور نیز مبدل شده است.

مروری کوتاه بر تاریخ ۴۱ ساله انقلاب اسلامی که هر روز دشمنانش در تمام این سال‌ها وعده شکست و ختم آن را داده‌اند بهترین گواه بر صدق این مدعا است.

چنانکه امام خمینی در حالی بعد از سال‌ها تبعید به ایران آمد که بازمانده‌های رژیم پهلوی عربده‌کشان با تهدید و ارعاب تانک‌ها را برای جلوگیری از فرود هواپیمای حامل امام، روی باند فرودگاه مهرآباد مستقر کرده و حتی طرح ترور ایشان را در سر می‌پروراندند.

امام در حالی در تهران مستقر شدند که ژنرال هایزر در تهران در حال طراحی کودتای خونینی با هدف نابودی نهضت اسلامی بود.

«پیروزی انقلاب» در حالی محقق گردید که با حمله گارد جاویدان شاهنشاهی به همافران و مردم عملاً پروژه مشت آهنین آمریکا با هدف سرکوب نهایی مردم به اجرا درآمده بود.

در ادامه نظام اسلامی با انتخابات مردمی مستقر گردید درحالی‌که کودتاچیان، شریعتمداری، گروهک‌های تجزیه‌طلب در کردستان و خوزستان و... بی‌رحمانه برای امام و انقلابیون شاخ و شانه می‌کشیدند.

و در پی تسخیر لانه جاسوسی و استعفای بازرگان و دولت لیبرال‌ها و تهدیدهای صریح و اقدام کارتر برای آزادی گروگان‌ها، «شکست نظامی» تکنولوژی ارتش آمریکا محقق گردید و از دل تهاجم جهانی ۸ ساله صدام و هم‌پیمانانش و خیانت بنی‌صدر و اعلام جنگ رسمی منافقین و ۱۷ هزار شهید ترورهای کور، لشکر مخلص خدا (بسیج)، سپاه پاسداران مقتدر متولد و ارتش مکتبی ساماندهی گردید و صدام ناامیدانه به سراغ کویت رفت و نهایتاً سقوط صدام هم رقم خورد.

با عزل منتظری و در پی ضایعه رحلت امام عظیم الشان، خداوند سبحان نعمت بزرگ آیت‌الله خامنه‌ای را ارزانی امت نمود.

خودکفایی کشور در عرصه‌های مختلف فناوری هم به لطف تحریم‌های مستمر دشمن پدید آمد، قدرت موشکی و صنعت هوافضای ما نیز مرهون تهدیدهای پی‌درپی آمریکا و اذناب منطقه‌ای اوست...

و از میان اتحاد نانوشته فتنه سبز با مثلث شیطانی عبری، عربی، غربی و طراحی فتنه ۷۸، ۸۸، ۹۸ حماسه ۹ دی‌ماه و  بصیرت و رزمایش بیعت با نظام پدید آمد.

بررسی سیر این رویدادها، حاکی از توطئه‌های بشارت‌آمیزی است که همگی در جهت مستحکم‌تر کردن پایه‌های انقلاب اسلامی ایران تا ظهور دولت کریمه حضرت حجت(عج) سوق پیدا کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha