جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر گفت: شهرستان دشتستان دارای جوانان مستعد، انقلابی و بسیار فعال است، اما هیچ گاه این شهرستان به جایگاه درخور خود در فضای ملی و استانی دست نیافته و باید در این باره با طراحی های دانش بنیان و تنظیم سند توسعه با پیوست های فرهنگی و مدیریت جهادی به جایگاه شایسته نائل آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار امروز ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس، ضمن تشکر و قدردانی از مواضع شفاف و انقلابی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: دشتستان دارای تاریخ بسیار باشکوهی است و در تمامی ادوار تاریخی استان بوشهر، نقش بسیار مهمی ایفا کرده است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: شهرستان دشتستان دارای جوانان مستعد، انقلابی و بسیار فعال است، اما هیچ گاه این شهرستان به جایگاه درخور خود در فضای ملی و استانی دست نیافته است و باید در این باره با طراحی های دانش بنیان و تنظیم سند توسعه با پیوست های فرهنگی و مدیریت جهادی به جایگاه شایسته نائل آید.

وی ادامه داد: در دشتستان باید در دو حوزه کشاورزی نخل پایه در عرصه های توسعه نوین و گسترش صنایع تبدیلی و ایجاد شهرک صنایع تبدیلی نخیلات و مرکزیت صدور بین المللی و همچنین توسعه دیگر موارد کشاورزی و صنایع پایین دستی نفت و گاز و شرکت های دانش بنیان و مراکز آموزش عالی آن شهرستان تبدیل به قطب کشاورزی و صنایع پایین دستی انرژی گردد.

ابراهیم رضایی نیز در این جلسه پیرامون وضعیت مجلس شورای اسلامی و کارهای صورت گرفته شده به بیان گزارش پرداخت.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به جهت هدایت ها و حمایت های همه جانبه ایشان، پیشنهاد داد که تحت اشراف نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، جمعیت توسعه دشتستان از نخبگان آن منطقه ایجاد شود.

در پایان امام جمعه بوشهر از پیشنهاد دکتر رضایی استقبال کرده و بیان داشت: ایجاد جمعیتی برای طراحی و توسعه در کل شهرستان های استان پیشنهاد داده بودم که برخی از شهرستان ها اقدام کرده بودند و راه اندازی آن در دشتستان نیز بسیار کار مفیدی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha