شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر گفت: عقیدتی- سیاسی ناجا در رابطه با امور فرهنگی و دینی کارهای مؤثرتر و بیشتری در سطح آن نیرو به معنای دقیق کلمه در دو عرصه پرسنل و خانواده های محترمشان انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، پیش از ظهر امروز یکشنبه حجت الاسلام علمدار یوسفی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان بوشهر با حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در این دیدار ضمن بیان نقش مهم نیروی انتظامی در سطح جامعه، از نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت، پیشگیری از وقوع جرم و ایجاد آرامش عمومی در سطح جامعه یاد کرد و گفت: دفتر عقیدتی سیاسی ناجا در رابطه با امور فرهنگی و دینی کارهای مؤثرتر و بیشتری در سطح آن نیرو به معنای دقیق کلمه در دو عرصه پرسنل و خانواده های محترمشان انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: در عرصه کارهای فرهنگی در سه عرصه تعمیق روح ایمان، تقوای رفتاری و اخلاق اجتماعی دفتر عقیدتی سیاسی کارهای عمیقی انجام دهند و در رابطه با خانواده های آن نیرو کارهای فرهنگی بیشتر به ویژه برای بانوان داشته باشند و حوزه های علمیه به ویژه حوزه خواهران و دیگر نهادهای فرهنگی در این عرصه با نیروی انتظامی همکاری لازم داشته باشند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام یوسفی گزارشی از وضعیت فرهنگی نیروی انتظامی استان و نگاه طرح جدید عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در عرصه تحول فرهنگی آن نیرو ارائه داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha