سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سبحانی نیا

 حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با حضور در منزل دو تن از اساتید مدارس علمیه قزوین از خدمات و تلاش های ارزشمند و خالصانه آنها در تربیت طلاب قدردانی کرد.

به گزارش خبرخبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا به همراه معاون تهذیب حوزه استان و مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین با حضور در منزل آقایان حجج الاسلام فیروزی و شعبانی از این اساتید تقدیر کرد.

وی افزود: متأسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا، به نوعی حضور اساتید در مدارس علمیه را نداشتیم، ولی باید بیش از پیش به نقش و جایگاه این عزیزان توجه جدی شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین استفاده از نقطه نظرات  اساتید در امر ساماندهی برنامه های آموزشی را بسیار موثر دانست و بیان کرد: تشکیل جلسات با اساتید بازخوردهای مثبت فراوانی در امر برنامه ریزی های آموزشی خواهد داشت

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: توجه به شأن و جایگاه اساتید از مسائل مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: مدارس علمیه به همراه اساتید می توانند با برنامه ریزی های دقیق و برگزاری کلاس های فوق برنامه به بهینه سازی حضور طلاب در مدارس بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: برگزاری جلسات با اساتید باعث روشنگری و طرح ابهامات مرتبط با مسائل مدیریتی می شود و مجموعه مدیریت حوزه علمیه قزوین آماده پاسخ گویی به ابهامات و پرسش های اساتید و مدیران مدارس است.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: خدای تبارک و تعالی ظرفیت های بالقوه ای در اختیار انسان ها قرار داده که باید از این استعدادها و ظرفیت ها در همه ابعاد اخلاقی، علمی و تهذیبی به بهترین نحو استفاده کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha