شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حامد ترکاشوند

حوزه/ مدیرکل استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کشور از تبیین ۱۶ عرصه تخصصی گروه‌های امربه‌معروف و نهی از منکر خبر داد.

حجت الاسلام حامد ترکاشوند، مدیرکل استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به رویکرد جدید و پویاسازی این ستاد، اظهار داشت: تشکیل‌ معاونت‌های «مطالبه گری و اجتماعی»، «آموزش، فرهنگ و رسانه» در ستاد امر به معروف در جهت پویایی بیشتر و دریافت نتیجه بهتر در دستور کار ستاد قرار گرفته است.

وی از تبیین ۱۶ عرصه تخصصی گروه‌های امربه‌معروف و نهی از منکر خبر داد و بیان کرد: عرصه‌های اجتماعی، اداری، اقتصادی، بهداشت و درمان، تعلیم و تربیت، تفریحات سالم و ورزش، عفاف و حجاب، حقوقی فرهنگی، کارگری، گردشگری، مبارزه با مفاسد، محیط‌زیست، مسئولین، مهندسی و هنر رسانه عناوین گروه های تخصصی ستاد می باشد که هر یک از آنها دارای برنامه مدونی برای رسیدن به اهداف مورد نظر است.

مدیرکل استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کشور با تاکید بر اینکه  امر به معروف منحصر به یک موضوع خاص نیست، خاطر نشان کرد: ایجاد گروه‌های تخصصی در راستای دستیابی دریافت بهترین نتیجه و اثر گذاری بهتر در جامعه است.

وی ضمن تقدیر از خدمات سردار مجیدی، دبیر سابق ستاد در استان همدان، عنوان کرد: در مراسمی حجت الاسلام یاسر مظاهری از نیروی های جوان و انقلابی به عنوان دبیر ستاد در استان معرفی شد. لذا با شناختی که از امام جمعه همدان و ظرفیت های بالای استان وجود دارد، می توان اثرات خوبی را برای تبیین و تشریح رویکردهای جدید ستاد انتظار داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha