پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه ارومیه

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین قریشی به وضعیت معیشتی سخت مردم‌ و گرانی‌ها اشاره کرد و گفت: گرانی‌های افسار گسیخته باعث رنج بیشتر مردم شده است و وظیفه مسئولین حل مشکلات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان‌غربی با اشاره به اهمیت ماه مبارک ذی الحجه، اظهار داشت: دعا و استغاثه در این ماه بسیار مهم است و فرصت خوبی است تا برای رفع بلای ویروس کرونا دعا کنیم.

وی با قدردانی از زحمات کادر درمانی و مدافعان سلامت استان افزود: در ایام‌بیماری کرونا کادر درمان‌ و بهداشت به صورت جهادی تلاش کردند که قدردان زحمات این عزیزان‌هستیم و امیدواریم با تلاش‌های پژوهشگران و محققان به زودی واکسن بیماری کرونا کشف شده و سلامتی در جامعه حاکم شود.

امام جمعه ارومیه با اشاره به مسائل و مشکلات معیشتی مردم، تاکید کرد: رزمایش مساوات و مواسات بار دیگر توسط رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفت و این وظیفه مردم و مسئولان را سنگین‌تر می‌کند و امیدواریم‌ کمک رسانی‌های لازم به مردم مستضعف و آسیب دیده در اثر بیماری کرونا انجام بگیرد.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه ملت ایران، تنها راه پیروزی را استقامت و مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، سال جهش تولید نام‌گذاری شده است، لذا مسئولان اجرایی استان بر استفاده از ظرفیت‌های استان خصوصا منطقه آزاد ماکو، صادرات محور کردن کالاهای تولیدی استان و بازاریابی در بازارهای جهانی برای محصولات تولیدی تاکید داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پایان به وضعیت معیشتی سخت مردم‌ و گرانی‌ها اشاره کرد و گفت: گرانی‌های افسار گسیخته باعث رنج بیشتر مردم شده است و وظیفه مسئولین حل مشکلات است، فلذا از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود با همراهی مردم و با تمام توان و تلاش در مسیر حل مشکلات قدم بردارند و در خدمت مردم باشند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha