پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024

حوزه/معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع مقدس از اولویت های بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا ناظمی، ‌معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد کرامت در مدرسه مشکات در نشستی که به منظور بازسازی محل اعزام بسیجیان در دوران دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در راس همه امور باشد و از همه ظرفیت ها در نشر این فرهنگ می بایست بهره برداری شود.

وی افزود:باید از بستر آموزش و پرورش برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان و نوجوان با مقوله دفاع مقدس استفاده شود، نشر فرهنگ ایثار در بین نسلهای انقلاب مسیر پیشرفت و توسعه را هموار می سازد.  

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان با اشاره به تاثیرپذیری جوانان و نوجوانان از شهدا و دفاع مقدس، تاکید کرد: همواره باید نمادها و المان‌های مربوط به دفاع مقدس حفظ و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده منتقل شود.

حجت الاسلام ناظمی ادامه داد: ترویج و تبلیغ آرمان های نظام، انقلاب و دفاع مقدس از برنامه های اصلی بنیاد شهید می باشد که از هر ظرفیتی برای تبیین این آرمان ها بهره می برد.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha