پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مراسم اختتامیه دوره ولایت فقیه

حوزه/ علما و اندیشمندان حوزه؛ مانند وزنه های علمی ارزشمند در صحنه های مختلف اجتماعی و سیاسی نقش آفرینی نموده با حضور و هدایت خود تاثیرات بسزایی را در حرکت رو به رشد انقلاب ایجاد نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین کریمی قدوسی، در آئین اختتامیه نخستین دوره تربیت مدرس ولایت فقیه که تحت عنوان کارگاه تخصصی پاسخ به شبهات ولایت فقیه برگزار شد، به همکاری مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری دفتر سیاسی حوزه علمیه قم و مجتمع آموزش عالی علوم انسانی با یکدیگر اشاره نمود.

وی در ادامه سخنان خود ضمن تأکید بر اهمیت جایگاه ولایت فقیه، با بیان این که امام خمینی(ره) در حیات با برکت خود نقش تربیت مربی را به خوبی ایفا نمودند، اظهار داشت: امام(ره) با الگو گیری از سیره اهل بیت(علیهم السلام) شاگردانی را تربیت کردند که در زمان حیات و بعد از وفات امام(ره) تا به امروز پرچم داران انقلاب اسلامی هستند.

معاون فرهنگی تربیتی جامعه الصطفی العالمیه به برخی از شخصیت های تاثیرگذار و متفکران برجسته انقلاب اسلامی و هدایت گری ایشان در حرکت رو به رشد انقلاب اشاره نمود و ابراز داشت: علما و اندیشمندان حوزه؛ مانند وزنه های علمی ارزشمند در صحنه های مختلف اجتماعی و سیاسی نقش آفرینی نموده با حضور و هدایت خود تاثیرات بسزایی را در حرکت رو به رشد انقلاب ایجاد نمودند.

وی به پرامترهای برگزاری این دوره از کارگاه های ولایت شناسی اشاره نمود و اذعان داشت: باید بتوانیم در سرفصل ها و فوق برنامه های درسی بتوان طلاب را در مسیر پاسخ به شبهات دنیای پرغوغای افکار گوناگون و ایستادگی در برابر فتنه های فکری و عقیدتی مقاوم نموده، با صبر و شجاعت و پایداری زمینه ساز ظهور آخرین منجی عالم بشریت باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha