جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) شهرستان الشتر از اجرای طرح های فرهنگی با عنوان «پوشش فرهنگ دینی شهر» خبر داد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، آرزو فلاحی نیا در بازدید محمد تقی اختیاری، نماینده دفتر آیت الله العظمی سیستانی از مدرسه علمیه بنت الرسول(س) این شهرستان، گفت: خواهران طلبه و فارغ التحصیل این مدرسه علاوه بر خدمت در عرصه های تبلیغی و دینی به عنوان مشاوران فرهنگی و اجتماعی بانوان نیز در حال خدمت رسانی هستند . 

وی ادامه داد: خواهران طلبه و مبلغه شهرستان الشتر در زمینه های عفاف و حجاب، ازدواج، تربیت فرزند، تحکیم بنیان خانواده، مبارزه با فرق ضاله، آموزش قرآن و احکام بصورت تخصصی و ... با برگزاری کارگاه های متعدد برای بانوان جامعه هدف، رسالت تبلیغی خود را انجام می دهند . 

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) شهرستان الشتر با اشاره به اینکه بانوان این شهرستان با دارا بودن اعتقاد دینی و فرهنگی از برنامه های متعدد مدرسه  استقبال چشمگیری دارند، خاطر نشان کرد: مدرسه علمیه بنت الرسول(س) آمادگی خود را برای ارائه طرح فرهنگی با عنوان پوشش دینی فرهنگی شهر اعلام می دارد و در این راستا نیازمند حمایت همه جانبه علما خواهیم بود . 

در پایان این بازدید، آقای اختیاری نماینده دفتر حضرت آیت الله سیستانی نیز برای اجرای برنامه های دینی فرهنگی بانوان طلبه قول مساعد داد .   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha