پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام غلامی

حوزه/ معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی در آستانه عید سعید غدیر در مناطق مختلف این استان خبر داد.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، از توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی در آستانه عید سعید غدیر در مناطق مختلف این استان خبر داد و با اشاره به اینکه این بسته ها به همت خیران تدارک دیده شده است، اظهار داشت: روحانیون و مبلغان مستقر در مناطق مختلف لرستان این بسته ها را بین خانواده های نیازمند و مشاغل آسیب دیده از کرونا توزیع خواهند کرد.

وی از توزیع هزاران بسته مواد غذایی و معیشتی دیگر بین خانوارهای نیازمند خبر داد و افزود: این بسته ها نیز با همت و همکاری نهادهایی از جمله سپاه، روحانیون مستقر، هیئات مذهبی و کمک های مردمی بین اقشار آسیب پذیر توزیع خواهد شد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از اعزام ۲ گروه ۱۵ تا ۲۰ نفره روحانیون به مناطق مختلف استان لرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد مبلغ با حضور در مناطق سفید که تقریبا از لحاظ شیوع ویروس کرونا پاک هستند، مستقر خواهند شد و در خصوص فلسفه و اهداف غدیر به تبلیغ خواهند پرداخت.

حجت الاسلام غلامی از برپایی جشن های کاروانی در میادین و خیابان های استان در عید ولایت خبر داد و گفت: این برنامه ها، با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در سطح محلات و با اجرای برنامه های شاد دینی فرهنگی برای مردم برگزار خواهد شد.

وی در پایان از توزیع گوشت قربانی ۱۰۰ راس دام و تهیه اقلام اساسی جهیزیه برای زوج های نیازمند و همچنین توزیع نان بصورت رایگان در برخی نانوایی ها به مناسبت عید سعید غدیر خبر داد و گفت: این برنامه ها به همت خیران با هدف تشویق و ترغیب مردم به فرهنگ نیکوکاری و انفاق تدارک دیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha