سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
خواهران

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان کوهدشت از تشکیل کارگروه های تبلیغی برای حل مشکلات مردم مناطق محروم این شهرستان خبر داد .

سیده منظر پیریایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد گفت: با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین مدارس علمیه باقرالعلوم(ع) و فاطمه الزهرا(س) و کمیته امداد شهرستان کوهدشت مقرر شد همکاری های این نهادها برای حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی شهرستان و استحکام بنیان خانواده به صورت مستمر و هدفمند انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان کوهدشت در تمام سال با نهادها و ارگان های مختلف برای تبلیغ آموزه های دینی در سطح جامعه همکاری دارند، افزود: خواهران طلبه و مبلغ شهرستان با حضور در اماکن مختلف به تبلیغ آموزه های قرآنی و تبیین شاخصه های سبک زندگی اسلامی ایرانی در بین بانوان می پردازند . 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان کوهدشت با اشاره به اینکه طلاب جهادی از همان روزهای آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا در حال خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: خواهران با دوخت و تولید ماسک و توزیع اقلام بهداشتی در مناطق محروم در مقابله و پیشگیری از شیوع این ویروس در صحنه حاضر بوده و به مردم خدمت رسانی داشته اند . 

پیریایی پایان یادآور شد: مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) با همکاری کمیته امداد کوهدشت آمادگی ایجاد کارگاه ماسک را دارد و در این زمینه می تواند به دوخت ماسک برای استفاده مردم شهرستان در ایام محرم بپردازد . 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha