پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجج اسلام والمسلمین کاظم صدیقی و سیداحمدرضا شاهرخی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صدیقی بر شبکه سازی نیروهای انقلابی حول محور غدیر و ولایت ائمه اطهار(ع) و پیروی از مقام معظم رهبری به عنوان نایب امام عصر(عج) تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس بنیاد غدیر کشور، چهرشنبه ۸ مهرماه در جلسه ای با نماینده ولی فقیه در لرستان، با اشاره به اینکه مردم لرستان مردمی متدین ،ولایت مدار و شجاع هستند، گفت: باید با تمام توان برای حل مشکلات مردم این استان قدم برداشت، چرا که این مردم شایسته خدمت هستند. 

وی با ابراز خرسندی از اقدامات بنیاد غدیر، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و همچنین برگزاری جشنواره سیره علوی در استان لرستان، بر شبکه سازی نیروهای انقلابی حول محور غدیر و ولایت ائمه اطهار(ع) و همچنین پیروی از مقام معظم رهبری به عنوان نایب امام عصر(عج) تاکید کرد. 

جشنواره سیره علوی در لرستان برگزار می شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان نیز با اشاره به اینکه لرستان خاستگاه علما، اندیشمندان، عرفا و فلاسفه بزرگ است، گفت: مردم ولایت مدار لرستان همواره در مقاطع مختلف تاریخ در صحنه های نظام جمهوری اسلامی حاضر و آماده بوده و هستند و تقدیم ۶ هزار و ۳۰۰ شهید در ۸ سال دفاع مقدس گویای فداکاری ها و دلاورمردی های مردم این دیار است . 

وی ادامه داد: ۲۶ مرداد ماه امسال یازدهمین جشنواره سیره علوی در استان لرستان برگزار خواهد شد و در این راستا فعالیت های ستاد جشنواره تاکنون رضایت بخش است.

امام جمعه خرم آباد در پایان با اشاره به اقدمات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، خاطر نشان کرد: تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر و برنامه ریزی آموزش جوانان و گروه های مردم نهاد از جمله اقدامات این ستاد در استان است که نیازمند مساعدت مادی، معنوی و فکری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha