جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آزمون ورودی سطح سه و چهار حوزه خواهران در اصفهان از نگاه دوربين

حوزه/ در دیدار کادر مدرسه علمیه خواهران نجمیه ازنا با امام جمعه این شهرستان بر راه اندازی سطح ۳ حوزه در این مدرسه تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سپهوند، امروز در دیدار کادر مدرسه علمیه خواهران نجمیه ازنا با اشاره به اینکه حوزه های علمیه پرچمداران صیانت از آموزه های دینی و سیره اهل بیت(ع) در جامعه هستند، گفت: مبلغان باید با اخلاص، سعه صدر و تسلط بر دانش روز پاسخگوی سؤالات و شبهات باشند و در این زمینه بصیرت افزایی کنند . 

وی با اشاره به اینکه امروز خواهران مبلغه با همت جهادی در راستای مقابله با نقشه های دشمن، برای استحکام بنیان خانواده رسالت تبلیغی خود را انجام می دهند، خاطر نشان کرد: خواهران مبلغه  با برنامه ریزی و انسجام در تبلیغ، اصول و شاخصه های سبک زندگی اسلامی را در جامعه تبیین و  تشریح کنند . 

امام جمعه ازنا در ادامه با اشاره به ضرورت  راه اندازی سطح ۳ حوزه خواهران در این شهرستان، گفت: با راه اندازی سطح ۳ خواهران طلبه می توانند علاوه بر تکمیل تحصیلات حوزوی خود، به تبلیغ در شهر  بپردازند. 

حجت الاسلام سپهوند از مسئولان مدرسه علمیه نجمیه شهرستان ازنا خواست با همکاری دفتر امام جمعه زیر ساخت های راه اندازی سطح ۳ حوزوی در این شهرستان را فراهم کنند . 

در ادامه، جفعری مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا نیز گزارشی از فعالیت های این مدرسه در زمینه های علمیف آموزشی، تهذیبی و پژوهشی ارائه داد و گفت: مدیریت و کادر این مدرسه پیگیری ها و تلاش های لازم را  برای راه اندازی سطح ۳ حوزه برای خواهران بکار خواهند گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha