شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قران

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران نجمیه شهرستان ازنا از برگزاری دوره طرح موضوعی قرآن کریم ویژه خواهران طلبه این مدرسه خبر داد .

سعیده جیریایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه برگزاری دوره طرح موضوعی حفظ قرآن کریم به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا در فضای مجازی برای طلاب برگزار خواهد شد، گفت: جلسه ابتدایی این طرح با رعایت پروتکل های بهداشتی با هدف آموزش روش های حفظ موضوعی برگزار و جلسات بعدی تنها به صورت مجازی برای طلاب برگزار خواهد شد . 

وی با بیان اینکه برای برگزاری این دوره، گروه حفظ موضوعی قرآن کریم در پیام رسان ایتا راه اندازی شده است، خاطر نشان کرد: در این طرح طلاب به صورت هفتگی در قالب یک صوت، حفظ موضوعی خود را به استاد ارائه خواهند داد . 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا گفت: دوره موضوعی حفظ قرآن کریم در ۱۰ هفته با حفظ ۴۰ آیه برگزار خواهد شد و پس از پایان دوره آزمون نهایی طرح حفظ موضوعی بصورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برای طلاب برگزار خواهد شد. 

جیریایی در پایان یادآور شد: تسلط برآیات و موضوعات قرآنی از وظایف و رسالت های اصلی طلاب در تبلیغ است که در این خصوص باید برنامه های قرآنی در مدارس برای طلاب بصورت مستمر و دوره ای برگزار شود . 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha