دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
غلامی

حوزه/ حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه مسئولان باید تمام جهت گیری های خود را در راستای احیای دین خدا قرار دهند، گفت: رفتار و منش یک مدیر باید به گونه ای باشد که احیای نماز در آن به چشم بیاید که اقامه نماز و پرداخت زکات از موارد مهم آن است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام جعفر غلامی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری خمینی شهر که در محل مصلای نماز جمعه برگزار شد، اظهار کرد: حضور مسئولان در این مکان نمایانگر اهمیت نماز جمعه در دین مبین اسلام است.

وی با بیان اینکه اگر مسئولان و مدیران فلسفه وجودی خود را در هر منصبی که هستند درک کنند، آن را توفیقی از جانب خدا می دانند، عنوان کرد: مشروعیت انسان ها با دین مشخص می شود که از جمله این موارد، شرکت در نماز جماعت و جمعه است، بر این اساس در قرآن کریم به صورت بارز سوره ای در وصف نماز جمعه نازل شده است.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه مسئولان باید تمام جهت گیری های خود را در راستای احیای دین خدا قرار دهند، افزود: رفتار و منش یک مدیر باید به گونه ای باشد که احیای نماز در آن به چشم بیاید که اقامه نماز و پرداخت زکات از موارد مهم آن است.

حجت الاسلام غلامی با بیان این مطلب که شرایط بسیار سخت اقتصادی بر مردم حاکم است و زمینه دوری مردم از معنویت را فراهم کرده و جبهه رسانه ای دشمن علیه ارزش ها  شدیدا فعالیت می کند، ادامه داد: این شرایط وظیفه ما مسئولان را دوچندان می کند.

وی تأکید کرد: خدا را قسم می دهیم به بزرگی اعیاد قربان و غدیر در راستای اهداف نظام اسلامی قدم برداریم و خدمتگزار اسلام باشیم، اگر یک مسئول سعی کرد که در خدمت اسلام باشد، بهترین تبلیغ  به دین مبین اسلام را انجام داده است.

امام جمعه کوشک در پایان، زندگی دنیا را گذرا خواند و خاطرنشان کرد: آنچه برای انسان ماندگار است و ثبت می شود انجام عمل صالح بوده که سرآمد اعمال آن خدمت به خلق خدا و احیای اسلام با رفتار و گفتار و اعمال ما مسئولان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha