جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه محمود آباد

حوزه/ حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که مسؤولان باید بدانند راه پیشرفت کشور مذاکره با تعامل با غرب نیست، تصریح کرد: آن چیزی که این روزها بیش از پیش ضرورت دارد، تقویت توان داخلی کشور است.

حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، به شکست سیاست های آمریکا در برابر نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت خود موجب شکست این سیاست ها شدند.

وی با بیان این که راه پیروزی بر توطئه ها و دشمنی های نظام سلطه تنها ایستادگی و مقاومت و تکیه بر توان و ظرفیت داخلی است، خاطرنشان کرد: توطئه های چهل ساله استکبار جهانی با مدیریت هوشمندانه امام راحل، مقام معظم رهبری و همچنین ایستادگی ملت ایران خنثی شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران ثابت کرده هیچ گاه زیر بار خواسته های نامشروع غرب نخواهد رفت، تصریح کرد: نظام سلطه نمی تواند با فشارهای اقتصادی ملت ایران را تسلیم خواسته های نامشروع خود کند.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که فشارها و تحریم های اقتصادی ملت ایران را قوی تر خواهد کرد، ادامه داد: تحریم های چهل ساله آمریکا و سایر کشورهای غربی موجب شده امروز ایران اسلامی در بسیاری از بخش ها به خودکفایی دست پیدا کند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که مسئولان باید بدانندراه پیشرفت کشور مذاکره با تعامل با غرب نیست، خاطرنشان کرد: آن چیزی که این روزها بیش از پیش ضرورت دارد، تقویت توان داخلی کشور است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید برای مقابله با دشمن خود را از درون قوی کنیم، ادامه داد: این قوی شدن تنها در حوزه نظامی و دفاعی نیست بلکه در حوزه اقتصادی نیز باید کشور به یک رشد مناسب دست پیدا کند.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که رشد و جهش اقتصادی کشور در سایه تقویت تولید داخل محقق خواهد شد، بیان داشت: مسئولان باید به جای دل بستن به وعده های توخالی کشورهای اروپایی به توان داخلی تکیه کنند.

حجت الاسلام موسوی با تأکید براین که متأسفانه در سال های اخیر این ظرفیت های عظیم داخلی با مهری مسؤولان مواجه شده است، تصریح کرد: دولت و مجلس باید همان طور که مقام معظم رهبری نیز تأکید کردند، زمینه حمایت جدی از تولید داخل را به منظور جهش اقتصادی در کشور فراهم کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که جهش تولید موجب رشد مناسب اقتصادی در کشورمان خواهد شد، ادامه داد: با حمایت دولت و مجلس از تولید کننده داخلی علاوه بر رشد مناسب اقتصادی در کشور شاهد رفع مشکل معیشتی و اشتغال جوانان کشورمان نیز خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha