جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نقد علی

حوزه/ حجت الاسلام نقدعلی با تأکید بر این که مسئولان نباید خلف وعده کنند چون مانند سم مهلکی برای نابودی اعتماد عمومی است، گفت: آفلاین بودن مسئول هیچ معنا و مفهومی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری که در مصلی نماز جمعه همزمان با پنجم مرداد آغاز سالروز نماز جمعه برگزار شد، اظهار کرد: از دیدگاه فریضه حکومتی، نماز جماعت و نماز جمعه و حج از مراسم عبادی گروهی و اجتماع مسلمین است و برحسب سیاست های کلی نظام حضور مسئولان در این مراسم های عبادی جهت پاسخگویی، قانونی است.

وی خطاب به ستاد نمازجمعه شهرستان گفت: زمانی به علت استقبال زیاد مردم از نماز جمعه، جای کافی نبود ولی اکنون این حضور کمرنگ شده لذا ستاد نماز جمعه باید راه های جذب خود را جهت جذب جوانان به نماز جمعه تقویت کنند.

نماینده مردم خمینی شهر تأکید کرد: نماز جمعه برای حضور مسئولان و پاسخگویی به مطالبات مردمی یک تکلیف قانونی است و بر حسب سیاست های کلی نظام لازم است، بنابراین مسئولان باید بر اساس تکلیف قانون در نماز جمعه حاضر شوند.

وی بیان کرد: چهل و یک سال است جهت از بین بردن فاصله طبقاتی قیام کرده و در برخی حوزه ها توانایی خود را ثابت نموده ولی در برخی حوزه ها به عقب برگشته ایم.

حجت الاسلام نقدعلی با صراحت بیان کرد: باید در مجلس شورای اسلامی به سمتی برویم که تبعیض ها برداشته شود، اگر تمام محلات را ورزشگاه بسازیم، خیابانهای سطح شهر را به جای آسفالت، طلا کنیم و کوچه ها از نظر آب لوله کشی مشکلاتش برطرف شود، اما حس تبعیض از بین نرود هیچکدام از این خدمات به چشم مردم نمی آید.

وی تصریح کرد: در دادگستری اگر شخصی را بخاطر یک اشتباه کوچک مجازات کردیم و با شخصی که میلیاردها تومان هزینه کرده و ویلای غیرقانونی می سازد و آن مکان را محل معصیت و گناه کرده است برخوردی نشود، ارزشی ندارد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس تصریح کرد: طبق فرمایشات امیرالمؤمنین(ع) که فلسفه قیام خود را مبارزه با ظالم سیر و حمایت از فقیر گرسنه است، اگر در جایی چنین مواردی مشاهده نمودیم باید بیقرار باشیم.

وی گفت: مردم در قبال تبعیض ها سکوت نخواهند کرد، در چشم مردم، مقابله با تبعیض  و رانت، چپ و راست سیاسی تفاوت نمی کند.

حجت الاسلام نقدعلی تاکید کرد: زمانی که فردی مسئولیتی در نظام جمهوری اسلامی تقبل می کند بداند که همیشه  باید در دسترس مردم و آماده پاسخگویی باشد، اگر مسئولی توان انجام این کار را ندارد از سمت خود استعفا دهد، آفلاین بودن مسئول هیچ معنا و مفهومی ندارد.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی به جلسات و نشست ها با وزیر نیرو در بحث قصه آب، رییس سازمان محیط زیست و وزیر راه و شهر سازی و نمایندگان غرب استان اشاره نمود و گفت: ادارات همیشه برخط باشند تا مطالبات مردم به بهترین نحو پیگیری شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان خلف وعده نکنند چون مانند سم مهلکی برای نابودی اعتماد عمومی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha