پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قمصر

حوزه / نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی، فلسفه وجودی مسئولان را خدمتگزاری بی منت به مردم دانست و تصریح کرد: فلسفه عنوان نماینده مجلس، وزیر، مدیرکل، فرماندار، رئیس اداره، بخشدار، دهیار و رئیس شورا خدمت بی منت و حل مشکلات مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، رحمت الله فیروزی پور بادی، شامگاه چهارشنبه یکم مرداد در جلسه شورای اداری کاشان، در سالن اجتماعات شهرداری قمصر با گرامی داشت سالروز ازدواج حضرت فاطمه زهر(س) و حضرت علی (ع)، بر ضرورت تلاش مضاعف مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تاکید کرد و گفت: مسئولان با کمک خیرین برای رفع تنگناهای معیشتی مردم در شرایط سخت اقتصادی  بیش از پیش تلاش کنند.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی، فلسفه وجودی مسئولان را خمتگزاری بی منت به مردم دانست و تصریح کرد: فلسفه عنوان نماینده مجلس، وزیر، مدیرکل، فرماندار، رئیس اداره، بخشدار، دهیار و رئیس شورا خدمت بی منت و حل مشکلات مردم است.

فیروزی پور در ادامه به مسئله مهاجرت روستائیان به شهرها اشاره کرد و افزود: مسئولان با اقدامات عمرانی، خدماتی، کشاورزی و اعطای تسهیلات از مهاجرت روستائیان به شهرها جلوگیری کنند.

فیروزی پور در پایان با قدردانی از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت شهرستان کاشان درمبارزه با ویروس کرونا، گفت: کادر درمانی کاشان با اقدام جهادگونه درمبارزه با ویروس منحوس کرونا خوش درخشیدند.

تاکید فرماندار بر حل مشکلات مردم قمصر

علی اکبر مرتضایی قهرودی، فرماندار کاشان نیز در این جلسه با اشاره به مصوبات سومین جلسه شورای اداری شهرستان، بررفع مشکلات عمرانی و خدماتی روستاهای بخش قمصر کاشان تاکید کرد.

فرماندار کاشان بر حضور مدیران کل استان اصفهان در بخش قمصر به منظور رفع مشکلات روستاییان تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha