جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تابستانه

حوزه/ مدیر مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه اصفهان از آغاز کلاس های تابستانی حوزه علمیه اصفهان برای طلاب، روحانیون و فرزندان دختر و  پسر آنها با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

حجت الاسلام حسینعلی داستانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: برنامه ریزی و برگزاری کلاس های متنوع آموزشی و تفریحی برای فرزندان طلاب توأم با توجه به برنامه‌های مهارتی مورد نیاز روحانیون و طلاب از وظایف مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه اصفهان ذیل معاونت تهذیب و تبلیغ  است.

وی با اشاره به شرایط خاص بحران شیوع کرونا و تعطیلی و کاهش اغلب کلاس ها در سطح شهر اصفهان، تأکید کرد: با توجه به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اقدام به ثبت نام و برگزاری کلاس های تابستانی آموزشی برای فرزندان پسر و دختر طلاب کرده ایم.

مدیر مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه اصفهان افزود: طبق اعلام قبلی، برای دختران خانواده طلاب، کلاس های آموزشی چرتکه، حفظ جزء ۳۰، خلاقیت و آمادگی جسمانی با حضور اساتید مجرب و متخصص به صورت محدود برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: برای نوجوانان پسر طلاب و روحانیون سنین ۱۰ تا ۱۶ سال آموزش تنیس روی میز را با رعایت پروتکل های بهداشت و حضور اساتید از اداره ورزش استان برگزار خواهیم کرد، همچنین برای سنین ۱۲ تا ۱۶ سال پسر طلاب کلاس آموزش ساخت نرم افزار اندروید بدون نیاز به کدنویسی برگزار می کنیم که خانواده طلاب می توانند اطلاعات تکمیلی در این زمینه را از طریق مراجعه به کانال های @mhozeh۲ در پیام رسان سروش و ایتا مطلع شوند.

حجت الاسلام داستانی عنوان کرد: کلاس آموزش مداحی ویژه طلاب و روحانیون نیز با حضور استاد برجسته حجت الاسلام سید محمد رضایی با سرفصل های اصول و فنون صداسازی، فنون مداحی، مولودی‌خوانی و نوحه سرایی و بهداشت حنجره  برنامه ریزی کرده ایم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha