یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
مرحوم آیت الله موسوی معلم

حوزه/ آیت‌الله موسوی معلم، عارفی پارسا، عالمی مردم‌دار و مجاهدی نستوه بود درگذشت آن موجب غم و اندوه شهر دارالمؤمنین و عالم پرور شوشتر و جامعه حوزوی استان خوزستان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، هفته گذشته شاهد خبر تأسف باری در جامعه حوزوی خوزستان بودیم؛ یکی دیگر از علمای پیشکسوت استان خوزستان که سال‌های سال در جهت ترویج آموزه‌های ناب دینی و خدمت به مردم شریف شوشتر عمری را سپری کرد، به دیار باقی شتافت.

آیت‌الله موسوی معلم، عارفی پارسا، عالمی مردم‌دار و مجاهدی نستوه بود درگذشت آن موجب غم و اندوه شهر دارالمؤمنین و عالم پرور شوشتر و جامعه حوزوی استان خوزستان شد.

عمر بابرکت آن عارف واصل و گمنام در خدمت به قرآن کریم، فقه آل محمد(ص)، ترویج و توسعه اسلام حقیقی گذشت و در مسیر مقدس روحانیت خدمات شایانی به مردم متدین و عالم دوست شوشتر نمود.

بی‌شک حیات طیبه آن فقیه سعید که مملو از معنویت، خلوص و مردم‌داری بوده، الگویی نیکو برای طلاب علوم دینی، پویندگان مسیر قرآن و عترت(ع) و جامعه دینی خواهد بود.

تسلط عجیب به منابع فقه و دروس سطوح عالی حوزه مقدسه علمیه، دارا بودن مشرب عرفانی، دوری از شهرت و تواضع کم‌نظیر، از دیگر خصوصیات بارز حضرت آیت‌الله موسوی معلم(ره) بود و شایسته است بازماندگان، شاگردان، مریدان و کسانی که آن پیر فرزانه بر ذمه آنان حق والایی دارد، به تبیین ابعاد مختلف شخصیت ایشان بپردازند تا لااقل بعد از ارتحال آن وجود ذی‌قیمت غبار مظلومیت و گمنامی را از چهره ایشان بزدایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha