شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کربلا

حوزه/ مؤسسه امام علی (ع) در لندن وابسته به حضرت آیت الله سیستانی بیانیه ای در خصوص برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) در سرتاسر اروپا صادر کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مؤسسه امام علی (ع) در لندن وابسته به حضرت آیت الله سیستانی بیانیه ای در خصوص برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) در سرتاسر اروپا صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انّ الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة

به زودی موسم عزاداری امام حسین (علیه السلام) با تمامی خیرات و برکاتی که از فهم دین و تعمیق ارتباط با بزرگان دین و بهره مندی از دورس و عبرت های آن دارد، فرا می رسد و جان ها و دل های عاشق و شیدا برای استقبال از این موسم بزرگ آماده می شوند و مشتاق برنامه ها و حال و هوای با برکت آن هستند.

به همین خاطر موسسه امام علی (علیه السلام) در لندن تصمیم گرفته که مراکز وابسته به این موسسه طبق عادت هرساله برای برپایی مراسم عزاداری حضرت اباعبد الله الحسین (علیه السلام) با مشارکت سخنرانان به روی عزاداران باز باشد و تمامی پروتکل ها و دستور العمل های صادر شده از سوی مقامات آن کشور رعایت شود و هر که نمی تواند حضور پیدا کند، این امکان وجود دارد که از طریق شبکه های ارتباطی پیگیری کند.

لازم به ذکر است که هر مرکز می تواند شیوه مناسبی را برای تنظیم حضور عزاداران اتخاذ کند و علاقمندان به طور متناوب یا با رزرو قبلی با هر شیوه مناسب دیگر در این مراسم شرکت کنند و تا بیشترین عددی که قانون اجازه می دهد در این مجالس حضور داشته باشند که مایه کسب اجر و ثواب است.

(ذلک ومن یعظم شعائر الله فانها من تقوی القلوب)

مؤسسه امام علی (ع) در لندن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha