یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مهدی مقامی

حوزه/ حجت الاسلام مهدی مقامی با ۲۰۳ رای، به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکّل های قرآن و عترت انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، در پی برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در ۳۱ استان، حجت الاسلام مهدی مقامی، معاون فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان با کسب ۲۰۳ رای به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره‌ی آن، انتخاب شد.

مجمع عمومی این اتحادیه به منظور انتخابات هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت (اتحادیه مدغم قرآنی) جمعه، سوم مردادماه در ۳۱ استان برگزار شد.

روند این انتخابات با حضور سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به دلیل اوج‌گیری بیماری کرونا به صورت غیرمتمرکز و از تهران به صورت تصویری با سایر مراکز نظارت شد.

گفتنی است، حسن محمدی‌علویجه با ۳۰۷ رأی، سیدمحسن موسوی‌بلده با ۳۰۱ رأی، مرتضی طلایی با ۲۶۴ رأی، سیدعلی‌محمد سرسرابی با ۲۴۹ رأی، امیرحجت مرادی با ۲۳۹ رأی، جواد سعیدی با ۲۳۸ رأی، محمدحسین اسلامی‌جهرمی با ۲۱۰ رأی، حسین خاکساری‌هرندی با ۲۰۳ رأی، حجت الاسلام والمسلمین مهدی مقامی با ۲۰۳ رأی، رحیم قربانی‌بریس با ۱۹۸ رأی، علیرضا شاهسونی با ۱۹۸ رأی، میثم طاهرآبادی با ۱۸۳ رأی، نهضت حورزاده‌هشتجین با ۱۸۳ رأی، لاله افتخاری با ۱۸۱ رأی، پیمان سلیمی با ۱۷۷ رأی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکّل های قرآن و عترت انتخاب شدند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha