پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی

حوزه/ جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به کشیده شدن عداوت دشمنان انقلاب به فضای مجازی، گفت: امروز تمام دشمنان به صورت یک جبهه واحد و منسجم در فضای مجازی هجمه های عظیمی علیه این انقلاب و نظام به راه انداخته اند و هدفی جز ساقط کردن این انقلاب مردمی ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی، امروز در همایش گرامیداشت نماز که در محل کتابخانه عمومی امام خامنه ای سنندج برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمن همچنان کینه توزی خود علیه این ملت را دنبال می کند و به عینه شاهد این همه کینه توزی در فضای مجازی هستیم.

وزیر اسبق اطلاعات با اشاره به جایگاه بسیار حساس و کلیدی نماز جمعه در اسلام، بیان کرد: چندماهی است که شیوع کرونا باعث شده اقامه نماز جمعه و جماعت برای حفظ سلامتی مومنین لغو شود، لذا از ائمه محترم جمعه می خواهیم که خطبه ها و سخنان خود را در فضای مجازی منتشر کنند.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا ادامه داد: باید بتوانیم از فضای مجازی برای توسعه و نشر آرمان های انقلاب اسلامی به سطح جهان استفاده ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی گفت: ائمه جمعه در جامعه اسلامی جایگاه ویژه ای در بحث تبلیغات و نشر معارف دینی و اسلامی دارند، لذا باید با ورود به فضای مجازی از این فرصت برای ادامه راه انقلاب استفاده بهینه کنیم.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به کشیده شدن عداوت دشمنان انقلاب به فضای مجازی، افزود: امروز تمام دشمنان به صورت یک جبهه واحد و منسجم در فضای مجازی هجمه های عظیمی علیه این انقلاب و نظام به راه انداخته اند و هدفی جز ساقط کردن این انقلاب مردمی ندارند.

وی افزود: هدف دشمن نیز در این جنگ نسل جوان و نوجوان است، لذا برای رسیدن به این نیت شیطانی خود دست به هر کاری می زند و میلیاردها دلار هزینه می نماید.

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی گفت: اندیشه و آثار امام راحل باید مورد توجه ائمه جمعه و روحانیون باشد، زیرا  امام در سخنان خویش می فرمایند «از هیاهوی قدرتمندان نهراسید که این قرن به خواست خداوند قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین جهان و حق بر باطل است با اطمینان می‌گویم اسلام ابرقدرت ها را به خاک ذلت می‌کشاند و موانع بزرگ داخل و خارج محدوده خود را یکی پس از دیگری برطرف و بر قله فتح و پیروزی خواهد ایستاد».

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا  اظهار کرد: اکنون نیز بسیار خرسندیم که امام خامنه ای با درایت و بصیرت مثال زدنی که دارند اوضاع جهان را به خوبی رصد می نمایند و بی شک بیان افول آمریکا از زبان ایشان بی دلیل و علت نمی باشد و ریشه در مطالعات معظم له و ... دارد.

وی خاطرنشان ساخت: در حال حاضر در فضای مجازی بیش از ۱۴ میلیون مقاله از افراد سرشناس و دانشگاهی خود کشور آمریکا درباره فروپاشی آمریکا عنوان شده است که این نشان می دهد که کلام رهبری در این موضوع بی علت و دلیل نیست.

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی  اضافه کرد: از ابتدای جهان تاکنون هزاران تمدن شکل گرفته و همگی به سرانجام نرسیده اند و تنها این تمدن اسلامی است که همچنان پویا و زنده است و این را باید از معجزات خداوند متعال دانست لذا دشمن برای جلوگیری از انتشار تمدن اسلامی در جهان دست به هر دسیسه ای می زند.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: در هشت سال دفاع مقدس دشمن ما تنها صدام بعثی نبود، بلکه دنیای غرب و استکبار به صورت علنی در پشت سر صدام قرار داشتند و بارها این امر را ثابت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان همواره در پی ساقط کردن این انقلاب و نظامی مردمی بوده و هستند. امروز دشمن وارد جنگ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شده است، لذا همه باید با بصیرت عمل کنیم و وارد جنگ روانی دشمن نشویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha