جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آموزش

حوزه/ جلسه معاونان پژوهشی مدارس علمیه اصفهان با هدف بررسی برنامه و بودجه پژوهشی سال تحصیلی جدید و برقراری برنامه های پژوهشی به صورت مجازی برگزار شد. 

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، پیش از ظهر امروز جلسه هم اندیشی معاونین پژوهشی مدارس علمیه اصفهان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن جلالی معاون پژوهشی حوزه علمیه اصفهان و برخی از مسئولان برگزار شد.

در این جلسه زمان مهلت ارسال مقالات تا پایان مرداد ماه اعلام و همچنین بر برگزاری کلاس های پژوهش توسط مسئولین پژوهش مدارس تاکید شد.

مسئولان معاونت پژوهشی حوزه علمیه درباره بررسی ارائه تحقیقات کلاسی توسط طلاب برای یک درس در پایه های مختلف، و برگزاری کلاس پژوهش به صورت دوره ای یا کارگاه یا دو هفته پشت سر هم بحث و تبادل نظر کردند.

بررسی برگزاری کرسی آزاداندیشی، کارگاه و ... در فضای مجازی، برگزاری دوره پژوهشگر برای برخی از مسئولین پژوهش و ارائه گواهی توسط سازمان فنی و حرفه ای، لزوم ارائه مقالات پایه سه و شش و هشت، اختصاص ساعات کاری مناسب برای مسئولین پژوهش توسط مدیران مدارس از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه از سوی مسئولان پزوهشی حوزه علمیه اصفهان بود.

در ادامه این جلسه چند تن از معاونین پژوهشی به ارائه نقطه  نظرات و پیشنهادات خود همچون نهادینه شدن مهارتهای پژوهشی از ابتدا در دروس حوزه علمیه، بازخوانی قوانین به صورت عملی، تدوین آیین نامه جدید برای بحث فضای مجازی،  برگزاری آفلاین آموزش، ارزیابی در  مدارس انجام گیرد و ارتقا ساعات کاری پژوهش اشاره کردند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha