جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حوزه انقلابی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج با تاکیدبر ضرورت تقویت انقلابی گری در حوزه، گفت: تربیت طلاب انقلابی راه را بر سکولاریسم و لیبرالیسم می بندد.

حجت الاسلام سجاد کاوه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان با اشاره به ضرورت تربیت طلبه انقلابی در مدارس علمیه، گفت: تضعیف روحیه انقلابی در حوزه های علمیه عملا راه را برای ورود باورهای سکولاریسم و لیبرالیسم بازخواهد گذاشت، لذا نباید اجازه دهیم که این وضعیت بر حوزه های علمیه مستولی شود.

وی در ادامه با اشاره به خطر پروژه نفوذ دشمنان، افزود: دشمن همواره به دنبال یافتن راهی برای نفوذ در مراکز حساس نظام به ویژه حوزه های علمیه است، لذا این راه نفوذ می تواند یک فرد باشد یا یک تعلل و خلاء، به هرحال زمانی که این اتفاق روی داد باید منتظر اتفاقات ناخوشایندی در حوزه ها و مدارس علمیه باشیم.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج ادامه داد: اساتید حوزوی به جز تدریس دروس و کتب درسی، نسبت به حفظ و تقویت روحیه انقلابی طلاب اهتمام ویژه ای داشته باشند و همواره خطر نفوذ جریان های غربی و ضددینی به حوزه ها را به طلاب گوشزد نمایند.

وی، پویایی علمی و اخلاقی حوزویان را یکی از راهکارهای تقویت انقلاب و ادامه آرمان های امام راحل و شهدا دانست و گفت: طلاب بدون شک فردا به عنوان یک روحانی در جامعه حضور پیدا خواهند کرد و با پرسش ها و سؤالات بسیاری از سوی مخاطبین به ویژه جوانان روبرو می شوند، لذا علمیت می تواند آنان را در جوابگویی به شبهات و پرسش ها یاری کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha