پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حزب الله لبنان

حوزه/معاون تهذیب مدرسه علمیه کامیاران گفت: روزگاری همین اسرائیلی های غاصب در برابر تمام ارتش کشورهای عربی به پیروزی رسیدند، ولی امروز می بینیم که دیگر خبری از یکه تازی های ارتش به ظاهر شکست ناپذیر اسرائیل غاصب نیست.

حجت الاسلام سیدجمال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به حملات حزب الله لبنان علیه مواضع رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته، عنوان کرد: حزب الله لبنان برای چندمین بار نشان داد که از قدرت بسیار بالایی در بحث نظامی برخوردار است و در این حملات نقاط ضعف بی شمار صهیونیست ها نمایان شد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران ادامه داد: در این حملات به عینه شکننده بودن ارتش اسرائیل برای جهانیان هویدا شد تا جایی که نتانیاهو مجبور شد از ترس حملات حزب الله خود و خانواده اش را به جایی امن ببرد که این عملا نشان دهنده ترس صهیونیست از مجاهدان و رزمندگان حزب الله دارد.

وی با اشاره به اینکه بزرگنمایی های ارتش اسرائیل رنگ خود را در افکار عمومی باخته است، افزود: روزگاری همین اسرائیلی های غاصب در برابر تمام ارتش کشورهای عربی به پیروزی رسیدند، ولی امروز می بینیم که دیگر خبری از یکه تازی های ارتش به ظاهر شکست ناپذیر اسرائیل غاصب نیست.

حسینی با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی در تضعیف قدرت سیاسی و نظامی اسرائیل در منطقه و جهان، ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی، عملا قدرت مانور رژیم صهیونیستی در منطقه به صورت چشمگیری کاهش یافت، تا جایی که دیگر  شعار «از نیل تا فرات» از گلوی هیچکدام از سردمداران این رژیم بیرون نیامد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران با اشاره به تاثیرات انقلاب اسلامی در سراسر جهان، بیان داشت: ظهور انقلاب اسلامی تاثیرات شگرفی بر جهان گذاشت و عملا تقسیم بندی های سیاسی و نظامی همانند بلوک غرب و شرق را از بین برد، لذا این اتفاق از قدرت تبلیغاتی انقلاب اسلامی در جهان خبر می داد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دولت باید قدر این داشته ها را بداند، افزود: ملت ایران، مردمانی متین و انقلابی هستند و خدمت به آنان کمتر از جهاد نیست، لذا مسئولان و دولتمردان باید دغدغه اصلی شان را روی رفع موانع موجود در بحث اقتصاد ومعیشت جامعه معطوف کنند.

حسینی خاطرنشان ساخت: افزایش فشارهای اقتصادی، تورم، کاهش چشمگیر نظارت ها، تعطیلی کارخانه ها و مراکز تولیدی شاهد بی ارتباط با تحریم ها نباشد، ولی بی شک اگر در بحث اقتصاد، منویات رهبری همانند اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و... مدنظر مدیران دولتی باشد، هرگز تحریم ها نمی توانند خللی در روند رو به رشد این نظام و انقلاب ایجاد کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha