پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کتاب نخل و نارنج

حوزه/ «نخل و نارنج» باب جدیدی از تبیین و تبلیغ سلوک عملی علمای اسلام برای نسل جوان را گشود و از ابتدای عرضه به خاطر کشش محتوایی داستان و قلم نوین نویسنده مورد اقبال نسل جدید قرار گرفت که استقبال جوانان از این کتاب در فضای مجازی موید آن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رمان «نخل و نارنج» اولین رمان وحید یامین پور در بهمن ۹۷ رونمایی شد. این کتاب بر محور زندگی ‌خاتم الفقهاء و المجتهدین جناب شیخ انصاری و عصر ایشان نگاشته شده است.

نویسنده، در رمان به شخصیت کم نظیر و جذاب نویسنده رسائل و مکاتب و ابعاد پنهان و جذاب وی و از سوی دیگر به حواشی مهم آن دوران از جمله جنگ‌های ایران و روس، حضور انگلستان در ایران و دوران امپراتوری عثمانی پرداخته است.

از نکات مهم در این رمان پرداختن به ابعاد شخصیت سیاسی و مبارزاتی جناب شیخ انصاری  است که تاکنون مهجور مانده و در این قالب به خوبی تبیین شده است.

«نخل و نارنج» باب جدیدی از تبیین و تبلیغ سلوک عملی علمای اسلام برای نسل جوان را گشود و از ابتدای عرضه به خاطر کشش محتوایی داستان و قلم نوین نویسنده مورد اقبال نسل جدید قرار گرفت که استقبال جوانان از این کتاب در فضای مجازی موید آن است.

گفتنی است کتاب نخل و نارنج از منشورات کتاب جمکران در عمر ۱۸ ماهه خود ۴۱ بار به زیر چاپ رفته و به تیراژ ۶۳ هزار نسخه رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha