جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مهارت

حوزه/نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اولویت دولت باید ایجاد اشتغال پایدار و امنیت شغلی برای جامعه به ویژه نسل جوان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی امروز به مناسبت هفته ملی مهارت با مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای استان کردستان دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این دیدار اظهار کرد: جوامع بشری همواره در حال تغییر و حرکت به سمت جلو بوده اند و این ویژگی باعث ایجاد مهارت آموزی در بین نسل بشر از ابتدا تاکنون بوده است.

این استاد حوزوی در ادامه افزود: اولویت دولت باید ایجاد اشتغال پایدار و امنیت شغلی برای جامعه به ویژه نسل جوان باشد، لذا اگر در بحث اشتغال و معیشت جامعه از آسودگی خاطر برخوردار باشد، دشمنان در پیاده کردن توطئه های  خود بی شک ناکام خواهند ماند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران صرفا یک کشور مصرف کننده بود و مهارت آموزی در آن معنایی نداشت، ولی با شکل گیری انقلاب اسلامی این رویه متحول شد و امروز شاهد جوانان با علم و فن در مملکت هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت سالروز شهادت امام باقر علیه السلام، گفت: جایگاه و نقش امام باقر (ع) در توسعه علم و دانش در جهان اسلام انکار ناپذیر می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: این امام همام در سایه این خدمات خود به «رسول ۴۰۰ علم» شهره می باشند.

در ادامه این دیدار، مدیرکل فنی و حرفه ای استان کردستان به ارائه گزارشی در زمینه فعالیت های این اداره کل پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha