پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آقای جمیری

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: تلاش مجلس این است که با دقت مسائل اساسی را دنبال کند و از تمام ظرفیت خود بدون اینکه یک نگاه تقابلی داشته باشد در راستای حل مسائل و مشکلات مردم استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالکریم جمیری امروز در نشستی با مدیر حوزه علمیه استان بوشهر و امام جمعه چغادک با بیان اینکه وظیفه اصلی مجلس آشنایی با مسائل و مشکلات مردم و تلاش در جهت حل این مشکلات است، گفت: تعامل مجلس با دولت می تواند در حل مشکلات موثر باشد؛ تلاش مجلس این است که با رویکرد هدفمند و تعیین اولویت ها وظیفه خود را انجام دهد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در شرایط کنونی به لحاظ معیشتی و اقتصادی مشکلات زیادی دارند، ادامه داد: دشمنان با وارد کردن تحریم های ظالمانه باعث به وجود آمدن این فشارها شدند، اما با این حال و در شرایط سختی که مردم درگیر آن هستند مجلس انقلابی از سوی مردم انتخاب شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر افزود: تلاش مجلس این است که با دقت مسائل اساسی را دنبال کند و از تمام ظرفیت خود بدون اینکه یک نگاه تقابلی داشته باشد در راستای حل مسائل و مشکلات مردم استفاده کند.

جمیری با بیان اینکه شهر چغادک دارای مردم مومن و متدینی است، گفت: امکانات این شهر که تبدیل به بخش شده در خور آن نیست و چغادک نیاز به خدمات بیشتری دارد؛ این شهر مستحق و شایسته کمک است و مسؤولین نیز باید این شهر را ویژه ببینند و با تمام توان و اقدام جهادی گام بردارند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع بخش شدن چغادک طولانی شد و از این معطلی مردم متضرر شدند، ابراز داشت: قطعا با استقرار بخشداری و ساماندهی مدیریتی آن وضعیت چغادک مطلوب می شود.

جمیری با بیان اینکه مردم حق دارند نگران باشند گفت: مردم احساس می کنند مسؤولین دغدغه زندگی آنها را ندارند و یا نخواستند به حل مسائل اساسی مردم بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمید حاجیان شهروندی از چغادک IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    0 0
    با سلام وادب بهاقای جمیری جناب جمیری شما این کار دنبال کنید تا هرچه زودتر ب انجام برسد والا دوباره ب فراموشی سپرده میشود وبه عنوان پیشنهاد عرض می کنم از همین حالادر فکر شهرستان شدن چغادک باشید که تا پایان دوره نمایندگی حداقل کارهایش اتجام شود که انشاالله در دور بعدی نمایندگی شما ارتقا چغادک از بخش به شهرستان با شما جشن برگزار کنیم انشا الله خدا نگهدارتان موفق باشید