جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آقای جمیری

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به شایسته‌ترین شکل ممکن حاج قاسم را تا خدا بدرقه کردند و این ما هستیم که باید از زندگی و مرگ او بدانیم که کجای کار هستیم و چه کرده‌ایم و امروز چه وظیفه‌ای داریم. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالکریم جمیری امروز در همایش «مرد زمانه» به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت که با حضور بیژن نوباوه نماینده مردم تهران برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه و ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی اظهار داشت: سخن گفتن در فرصت‌های کوتاه در خصوص شخصیت‌های بزرگ کار بسیار سختی است و در یک کلمه به راحتی بگویم که شخصیت‌هایی مانند شهید والامقام سردار سلیمانی، نیازی به سخنان ما ندارند. او به خوبی با روش و منشی که در زندگی انتخاب کرد اوج پذیرش از سوی خدا و مردم را دریافت. 

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به شایسته‌ترین شکل ممکن حاج قاسم را بدرقه کردند و این ما هستیم که باید از زندگی و مرگ او بدانیم که کجای کار هستیم و چه کرده‌ایم و امروز چه وظیفه‌ای داریم. 

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر ادامه داد: برای حفظ و حراست مکتب شهید سلیمانی باید چه نقشی را ایفا کنیم. بروز و ظهور شخصیت سردار سلیمانی در این زمانه نشانه‌ای برای انسان‌ها است تا خداوند به ما نشان دهد که در پرتو ایمان به خداوند جهاد و مبارزه با استکبار با تمام قدرت امری شدنی است.

جمیری با بیان اینکه مردم‌دوستی و اخلاص در عمل شدنی است، افزود: سردار سلیمانی صاحب یک مکتب است، او در همه حالات نشان داد که به خوبی و در حد اعلا یک ولایتمدار به تمام معنا با همه دقایق و ظرایف آن است.

وی افزود: یاد بگیریم که اگر هر کسی مسیر را بر مبنای ولایتمداری، انتخاب کند به تناسب سرمایه‌گذاری خود برداشت نماید. همه اینها در گرو عمل، ایمان به خداوند، و اخلاصی است که پیشه می‌کنیم تا به قدر کفایت بهره برده و از قافله عقب نمانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha