پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر / تودیع معارفه مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت

حوزه/ مدیر سابق مدرسه سفیران همدان گفت: مدیر نباید منتظر بخشنامه از قم بنشیند بلکه باید به صورت ابتکاری دست به اقداماتی برای پیشرفت مدرسه بزند، که اگر غیر از این باشد او را نباید مدیر بنامیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام علی رسولی، مدیر سابق مدرسه سفیران همدان، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر این مدرسه، با بیان اینکه مدرسه سفیران در بعد علم آموزی و تهذیب دارای جایگاه خوبی است، اظهار داشت: سعی تمامی طلاب، اساتید و کادر و مدیر مدرسه باید بر حفظ و ارتقا این جایگاه باشد و از آن امانت داری کنند.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی باید به دست آوردن رضایت بقیه الله(عج) باشد، عنوان کرد: پیشنهاد بنده به مدیر جدید این است که در همین روز اول با خواندن روضه‌ای از حضرت زهرا(س) با طلاب عهد ببندید که در راستای رضایت حضرت حجت(عج) همه با هم قدم بردارید.

وی با بیان اینکه مدرسه سفیران از مدارس موفق استان همدان محسوب می‌شود، مطرح کرد: در بازدیدی که آیت الله موسوی اصفهانی سال گذشته از مدرسه ما داشتند از تعداد ۱۷ طلبه ۱۵ نفر از آنها ملبس بودند که باعث خشنودی و تقدیر ایشان شد.

رسولی، تشکیل گروه‌های علمی در حوزه‌های علمیه را ریل گذاری برای حل مشکلات دانست و گفت: بنده هر روز به یکی از حجره‌های طلاب سر می زدم و شخصا پیگیر مشکلات و درخواست‌های آنان می‌شدم، این کار بسیار در موفقیت مدرسه موثر بود.

وی عنوان کرد: مدیر نباید منتظر بخشنامه از قم بنشیند بلکه باید به صورت ابتکاری دست به اقداماتی برای پیشرفت مدرسه بزند، که اگر غیر از این باشد او را نباید مدیر بنامیم.

این استاد حوزه در پایان با تقدیر از حمایت‌های آیت الله موسوی اصفهانی، ابراز کرد: آیت الله موسوی اصفهانی را باید مرد خدا بنامیم، کسی که از آبروی خود برای حوزه گذشت و از قم به همدان هجرت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha