جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید رحیم توکل

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران همواره در جهت یاری رساندن به نیازمندان کوشا هستند، گفت: کمک به مردم نیازمند یکی از بهترین اعمال انسان‌ها است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری حوزه با اشاره به اهمیت یاری‌رساندن به مردم نیازمند و تهیدست اظهار داشت: ملت ایران در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه خوش درخشیدند و اجازه ندادند افراد نیازمند در ماه مبارک رمضان به‌سختی بیفتند.

وی ادامه داد: قطعاً در این مرحله نیز با لبیک به ندای رهبری و در راستای توصیه‌های ایشان مردم انقلابی و مؤمن وارد میدان می‌شوند و با بسته‌های کمک مؤمنانه به یاری نیازمندان می‌شتابند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین توکل افزود: در روایاتی که از اهل بیت (ع) بیان شده، بارها تأکید شده که اگر انسان بتواند در این دنیا فردی را از اضطراب و نگرانی دربیاورند خداوند متعال در قیامت و زمانی که از قبر بیرون می‌آید، اضطراب و نگرانی را از وی جدا می‌کند.

وی افزود: به‌هرحال شیوع بیماری کرونا شرایطی را در کشور رقم‌زده که بسیاری از افراد ضعیف جامعه به‌سختی افتاده‌اند و این وظیفه‌ای انسانی هر فردی است که ‌به یاری نیازمندان در این شرایط حساس بشتابد و قطعاً صحنه‌های زیبایی از مواسات و همدلی رقم خواهد خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha