چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار پورشمسی

حوزه/ مراسم رونمایی از لوگوی کنگره ۴۰۰۰شهید استان یزد که توسط هنرمند بسیجی مرحوم حامد زارع طراحی شده بود؛ با حضور استاندار یزد، فرمانده سپاه الغدیر و خانواده (مرحوم زارع که سال جاری بر اثر یک دوره بیماری صعب العلاج درگذشت) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، سردار رضا پورشمسی، شب جمعه در آیین رونمایی از لوگوی دومین کنگره ۴۰۰۰شهید استان یزد که با پخش مستقیم از شبکه تابان در دومین برنامه شب های اوج هنر یزد برگزار شد، با تبریک اعیاد ذی الحجه و آغاز دهه ولایت اظهار کرد: اولین کنگره شهدای استان یزد در اسفند ۱۳۹۴ برگزار شد و این کنگره برای دومین بار در استان یزد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به وجود قابلیت ها و ظرفیت ها در استان افزود: مردم استان یزد همیشه زبانزد بوده اند و می توانیم با همدلی و هماهنگی بین مردم و دستگاه ها کنگره خوبی داشته باشیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار امیدواری کرد: در حوزه تألیفات کتاب‌های جدید در زمینه شهدای انقلاب و دفاع مقدس بتوانیم از ظرفیت نویسندگان استان، جوانان و کتاب اولی‌ها استفاده کنیم.

سردار پورشمسی از جمله اقدامات و فعالیت‌های پیش بینی شده برای این کنگره را محرومیت  زدایی، عمرانی و تهیه جهیزیه برای نیازمندان برشمرد.

وی ابراز کرد: برای ما افتخار است که به مردم خدمت گذاری کنیم و در طول دفاع مقدس همه‌ مردم از هر جنس و قشری در جبهه ها حضور یافتند که این امر نشان از هنر حضرت امام بود که از همه‌ ظرفیت‌ها برای پیروزی انقلاب استفاده کردند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطر نشان کرد: در آن زمان همه‌ ظرفیت‌ها برای کار بسیج شدند و تمام مردم، کسبه، بازاریان و آحاد جامعه دفاع مقدس را مدیریت کردند.

سردار پورشمسی اظهار امیدواری کرد:  امروز به امید اینکه انقلاب اسلامی را با قوت حفظ کنیم و راه شهدا را ادامه دهیم برایمان افتخار است که در سنگر خدمت‌رسانی و کمک به مردم قدم برداریم و خادم خوبی برای مردم باشیم.

برپایه این گزارش، در این مراسم از لوگوی کنگره ۴۰۰۰شهید استان یزد که توسط هنرمند بسیجی مرحوم حامد زارع طراحی شده بود؛ با حضور استاندار یزد، فرمانده سپاه الغدیر و خانواده (مرحوم زارع که سال جاری بر اثر یک دوره بیماری صعب العلاج درگذشت)؛ رونمایی شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha