جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد

حوزه/ فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از اجرای طرح «نَفَس» در یزد خبر داد و گفت: در این طرح کپسول های اکسیژنی که خانواده ها به آن نیاز ندارند جمع آوری می شود و به کسانی که به آن نیازمند هستند، داده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، سردار رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد لحظاتی پیش سومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در حسینیه ثارالله یزد آغاز شد با اشاره به طرح محله محور در استان یزد با عنوان طرح سپهبد شهید قاسم سلیمانی، گفت: برای اجرای این طرح ۸۲۰ محله در یزد شناسایی شده که بتوانیم با همکاری دستگاه های مختلف در جهت کنترل این ویروس منحوس برآییم.

وی با اشاره به اینکه در کنار توزیع بسته های معیشتی، اعطای جهیزیه را نیز در دستور کار داریم، اظهار داشت: جهیزیه ها از کالای ایرانی با کیفیت خریداری شده و خانواده ها می توانند تا ۱۸ نفر را با آن پذیرایی کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: زوجین برای دریافت این جهیزیه مبلغی بین ۱۸ تا ۲۵ میلیون پرداخت می کنند و بدون شک مشکلی برای پذیرایی تا ۱۸ نفر را نخواهند داشت.

پورشمسی با اشاره به اینکه طرح «نَفَس» در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه اجرا می شود، گفت: در این طرح کپسول های اکسیژنی که خانواده ها به آن نیاز ندارند جمع آوری می شود و به کسانی که به آن نیازمند هستند، داده می شود.

وی به برگزاری کنگره ۴ هزار شهید استان یزد در اسفندماه امسال اشاره کرد و افزود: از زمان مشخص شدن برگزاری این کنگره در استان یزد، ۴۰ برنامه ویژه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha