پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سپاه الغدیر استان یزد

حوزه/ نشست هم اندیشی و مشارکت در تولید ویژه برنامه های جهش تولید با حضور مسئولان سپاه الغدیر و صداو سیمای مرکز یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، پیش از ظهر امروز در محل ستاد فرماندهی سپاه الغدیر و با حضور حجت الاسلام صداقت کشفی، قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد و سردار رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر و جمعی از مدیران دو مجموعه، نشست هم اندیشی و مشارکت در تولید ویژه برنامه های جهش تولید برگزار شد.

سردار پورشمسی در این نشست هدف از این جلسه را نگاه رسانه ای ویژه به شعار سال و تحقق جهش تولید بیان کرد و گفت: هم سویی و هم افزایی دو مجموعه سپاه الغدیر و صدا و سیمای مرکز یزد در تحقق این امر بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: همچنین استفاده از ظرفیت های موجود برای ایجاد انگیزه مضاعف در فعالین عرصه تولید با کمک رسانه یک مسئله راهگشاست.

برنامه های صداو سیمای یزد برای تحقق شعار سال

حجت الاسلام کشفی نیز در این جلسه گفت: برنامه ریزی لازم جهت تولید برنامه های تلویزیونی ویژه فعالین امر تولید استان در صدا و سیمای مرکز یزد صورت گرفته است و توجه ویژه ای در راستای تحقق شعار سال در مجموعه صدا و سیمای یزد وجود دارد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha