پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اهدای شاخه گل توسط خادم‌یاران رضوی به بانوان قمی بمناسبت هفته عفاف و حجاب

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از شرکت ۳۱۴ طلبه از ۱۳ مدرسه علمیه خواهران این استان در مسابقه «حجاب عزت است یا اسارت» خبر داد .

 سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد از شرکت ۳۱۴ طلبه از ۱۳ مدرسه علمیه خواهران این استان در مسابقه «حجاب عزت است یا اسارت» خبر داد و با اشاره به اینکه این مسابقه با هدف تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار شد، گفت: شرکت کنندگان در این مسابقه با مطالعه کتب حجاب بصورت مجازی در این مسابقه شرکت کردند . 

وی خاطر نشان کرد: در پایان این مسابقه از ۳۰ نفر خواهر طلبه شرکت کننده در این مسابقه با اهدای جوایزی تجلیل شد . 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در ادامه از برگزاری برنامه های عید سعید غدیر به همت خواهران طلبه و مبلغ خبر داد و گفت: این برنامه ها به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا غالبا در فضای مجازی برگزار خواهد شد . 

عزیزی، برگزاری مسابقاتی پیرامون خطبه غدیر، برنامه های قرآنی، کتابخوانی، تببین و تشریح فلسفه غدیر و ... در فضای مجازی را از مهمترین برنامه های عید ولایت برشمرد . 

وی در پایان از برگزاری برنامه ای با عنوان «همنوا با غدیر» در فضای مجازی خبر داد و یادآور شد: این برنامه بصورت پرسش و پاسخ زیر نظر اساتید مجرب حوزه با هدف پاسخوگی به سؤالات و شبهات مخاطبان و تبیین و فلسفه غدیر برگزار خواهد شد . 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha