جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قربانی

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران خوزستان، از اجرای پویش «نذر قربانی» در مدارس علمیه خواهران خوزستان خبرداد و گفت: تا کنون بیش از ۷۰ رأس گوسفند از سوی مدارس علمیه خواهران خوزستان ذبح و گوشت آن میان نیازمندان توزیع شده است.

سرکار خانم جعفری، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به راه‌اندازی پویش «نذر قربانی» در مدارس علمیه سطح استان، اظهارداشت: عید قربان تا غدیر، فرصتی بزرگ در راستای ترویج سنت حسنه قربانی و کمک به نیازمندان به‌عنوان یک سنت دینی و یک وظیفه اخلاقی که در این روزهای کرونایی و با توجه به وضعیت اقتصادی بیش از پیش مورد تأکید مدارس علمیه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۷۰ رأس گوسفند از سوی مدارس علمیه خواهران خوزستان ذبح و گوشت آن میان نیازمندان توزیع شده است، گفت: از مجموع ۳۳ مدرسه در سطح استان، تا کنون ۱۴ مدرسه علمیه در این پویش شرکت کرده‌اند.

جعفری، با بیان اینکه گوشت‌های قربانی میان «نیازمندان»، «سالمندان»، «مؤسسات خیریه» و «خانواده‌های بی‌سرپرست» توزیع می‌شود، اذعان کرد: إن‌شاءالله یکی از برنامه‌های مستمر مدارس علمیه، انجام فریضه قربانی و تهیه ارزاق و بسته‌های معیشتی، میان مردم خواهد بود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران خوزستان، در پایان گفت: این طرح با همکاری بانوان طلبه در مدارس علمیه آغاز شده تا گوشه‌ای از مشکلات اقتصادی خانواده‌های آسیب دیده و یا مستمند و فقیر رفع شود. البته امیدواریم که سایر مردم نیز در این خصوص فعال شده و به‌صورت گروهی اقدام به تهیه و توزیع اقلام خوراکی میان افراد نیازمند جامعه کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha