جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کانون مداحان

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باوی، گفت: رویکرد کانون مداحان شهرستان باوی نظارت بر عملکرد تخصصی مداحان و آسیب‌شناسی و آسیب زدایی از حیث محتوا در شعر و مداحی بومی است.

حجت‌الاسلام عنافجه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باوی، با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان و شعرای آئینی این شهرستان، اظهارداشت: کانون مداحان و شعرای آئینی تشکلی است از فعالان و منتخبان این گروه که با نظارت اداره کل تبلیغات اسلامی، وظیفه ساماندهی به امور مداحان و ستایشگران بر اساس اهداف و مأموریت‌های مندرج در اساسنامه این کانون را بر عهده دارد.

 وی در تشریح اهداف و رویکردهای کانون مداحان و شعرای آئینی اذعان داشت: هدف از تشکیل این کانون علاوه بر «ساماندهی مداحان و شعرای آئینی»، «نظارت بر عملکرد تخصصی آن‌ها»، «تعیین متولی خاص در امور مداحان و شعرا در ارتباط با سایر دستگاه‌ها و نهادها»، «آسیب‌شناسی و آسیب زدایی از حیث محتوا در شعر و مداحی» و «هدایت فعالیت‌های تبلیغی این کانون در جهت نیل به اهداف انقلاب اسلامی» است که با اهتمام ویژه‌ای باید مورد پیگیری و نظارت قرار گیرد.

حجت‌الاسلام عنافجه، خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات، کانون شعرای آئینی از مداحان جدا شده که با توجه به تفاوت‌هایی که با ماهیت فعالیت مداحان دارند با راه‌اندازی کانون جداگانه‌ای به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

لازم به ذکر است، انتخابات کانون مداحان و شعرای آئینی هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود که رئیس و اعضای هیئت ‌رئیسه کانون مداحان در هر شهرستان تعیین می‌شوند و چهارمین دوره این انتخابات نیز در تاریخ ۳مرداد سال جاری در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باوی برگزار شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha